نیاز مشاغل، برترین سامانه ثبت آگهی و تبلیغات مشاغل در کشور
نیاز مشاغل، برترین سامانه ثبت آگهی و تبلیغات مشاغل در کشور
خوراک دام مهدانه البرز در تهران

توضیحات آگهی

خوراک دام مهدانه البرز در تهران

خوراک دام مهدانه البرز در تهران به شما عزیزان خدمات خود را ارائه میدهد برای آشنایی با این مجموعه با سایت نیاز مشاغل همراه باشید. در هنگام مراجعه حضوری و تماس تلفنی بگویید شما را در نیاز مشاغل دیده ایم.

نیاز مشاغل برترین بانک اطلاعات مشاغل و اصناف در کشور

شرکت تعاونی مهدانه البرز افتخار دارد تا بهترین خوراک دام پرواری و شیری را با ترکیباتی کامل و مغذی به مشتریان عزیز ارائه دهد. این خوراک شامل سویا، ذرت، جو، گلوتن، سبوس، مکمل‌های ویتامینه و معدنی، اسیدهای آمینه ضروری، آنزیم‌های محرک رشد و دیگر افزودنی‌های مجاز می‌باشد که تمامی نیازهای تغذیه‌ای دام‌های شما را به بهترین شکل تامین می‌کند.

ما به عنوان یکی از پیشروان در صنعت دامپروری، تعهد داریم تا با فراهم کردن محصولات با کیفیت بالا، به افزایش بهره‌وری دامداری‌ها یاری رسانیم. خوراک دام پرواری و شیری مهدانه البرز با هدف رشد سالم و تولید بیشتر، از مواد اولیه دستچین شده و مطابق با استانداردهای روز دنیا تهیه می‌شود. تجربه و تخصص ما در این زمینه تضمین می‌کند که دام‌های شما از خوراکی با ارزش غذایی بالا بهره‌مند شوند.

اعتماد مشتریان و کیفیت ممتاز محصولاتمان، پایدارترین انگیزه ما برای ادامه این مسیر است.

ارسال به کلیه نقاط کشور

راه های ارتباطی با خوراک دام مهدانه البرز در تهران

تماس : ۰۹۱۰۵۲۴۰۹۴۲ – ۰۹۳۰۰۸۱۵۹۴۷

📌 آدرس :  تهران، شهریار، جاده رباط کریم، روبروی پمپ بنزین مهستان، یقه، بعد از خیابان امام زاده، خیابان درختی، کوی هشت متری اول (حاج حسین)

⌚ ساعات کاری : ارسال و تحویل سفارشات: شنبه تا پنجشنبه ۱۴ الی ۱۸

خوراک دام مهدانه البرز در تهران

هنگام مراجعه حضوری و تماس تلفنی بگویید شما را در نیاز مشاغل دیده ایم


منابع خوراک دام و طیور و معرفی اجزای آن

علوفه

علوفه دام شامل یونجه، علف­ باغی و کاه، سیلاژ و… می­باشد. هزینه­ های خوراک را حداقل ممکن نگه می­دارد. همچنین اهمیت اصلی علوفه به علت انجام کافی فرایند نشخوار و تنظیم شرایط شکمبه است. در تهیه علوفه برای جلوگیری از فعالیت آنزیم های گیاهی و میکروبی از درصد رطوبت آن می­کاهند؛ که میزان رطوبت گیاه بستگی به عواملی مثل گونه گیاه، منطقه آب و هوایی پرورش، زمان برداشت و شرایط نگه داری دارد.

 

یونجه

در بخش علوفه­ های دامی می­توان یونجه را به دلیل خوش خوراکی ودرصد پروتئین و کلسیم، فسفر و ویتامین­های A و D بالای آن به عنوان بهترین و مغذی­ترین علوفه معرفی کرد. زمان گلدهی مشخص کننده­ ی نوع واریته یونجه بوده و بهترین زمان برداشت آن (اوایل گل دهی) 3/1 بوته به گلدهی رسیده باشد بهترین زمان برداشت با قابلیت هضم قابل قبول می­باشد. مصرف هم بصورت تازه، خشک شده و سیلو آن می­باشد.

عوامل موثر بر ارزش غذایی یونجه می تواند بسته به گونه گیاه، میزان بلوغ، نسبت ساقه به برگ، نوع خاک پرورش یافته، اقلیم آب و هوایی پرورش یافته شده و زمان برداشت متفاوت می­باشند.

 

علوفه­ های باغی

علوفه­ های باغی به دلیل الیاف بلندی که دارند موجب افزایش نشخوار دام شده و از نفخ دام جلوگیری می­کنند و به نوبه خود بهتر عامل افزایش چربی شیر می­باشند. ولی در دامپروری صنعتی به دلیل آنالیز نامعلوم استفاده از آن ها زیاد توصیه نمی­شود.

خوراک دام مهدانه البرز در تهران

5/5 - (1 امتیاز)
نیاز مشاغل

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خوراک دام مهدانه البرز در تهران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *