نیاز مشاغل، برترین سامانه ثبت آگهی و تبلیغات مشاغل در کشور
نیاز مشاغل، برترین سامانه ثبت آگهی و تبلیغات مشاغل در کشور
فروش دستکش نایلونی یکبارمصرف کیمیا در قم

توضیحات آگهی

فروش دستکش نایلونی یکبارمصرف کیمیا در قم

فروش دستکش نایلونی یکبارمصرف کیمیا در قم با مدیریت مجید فروزان فر به شما عزیزان خدمات خود را ارائه میدهد برای آشنایی با این مجموعه با سایت نیاز مشاغل همراه باشید. در هنگام مراجعه حضوری و تماس تلفنی بگویید شما را در نیاز مشاغل دیده ایم.

نیاز مشاغل برترین بانک اطلاعات مشاغل و اصناف در کشور

تولید وپخش دستکش نایلونی یکبارمصرف کیمیا بصورت مستقیم وبدون واسطه باکیفیت وبهترین دستکش یکبارمصرف دربازار میباشد که دردو نوع بسته بندی جعبه وجلد سلفونی تولید وفروش میشود ارسال کالا به تمام نقاط ایران

راه های رتباطی با فروش دستکش نایلونی یکبارمصرف کیمیا در قم

تماس : ۰۹۱۲۲۵۳۸۷۳۹

آدرس : قم

فروش دستکش نایلونی یکبارمصرف کیمیا در قم

هنگام مراجعه حضوری و تماس تلفنی بگویید شما را در نیاز مشاغل دیده ایم


خصوصیات و ویژگی های دستکش نایلونی یکبارمصرف

دستکش های نایلونی یکبارمصرف پوش از نوع مواد لاستیکی مصنوعی از جنس پلی اتیلن ساخته شده اند.

دستکش های یکبارمصرف برای کمک به کاهش احتمال واکنش های آلرژیک بدون لاتکس هستند و کاملا به دست نمی چسبند و مقداری آزاد هستند شما در حین کارکردن با دستکش های پوش به راحتی می توانید موادی را که به آن ها دست می زنید کاملا احساس کنید درواقع دستکش های یکبارمصرف جلوی نشان دادن مهارتتان را نخواهد گرفت و مانند پوست دوم برای شما عمل خواهد کرد اما برای کار با مواد خطرناک ایده آل نیست و هم چنین دستکش های یکبار مصرف پوش امکام تنفس را برای پوست دست شما فراهم خواهد کرد و پوست دست شما عرق نمی کند.

نحوه ی صحیح استفاده از دستکش یکبارمصرف

بر خلاف نظر بسیاری از افراد که تصور می کنند دستکش های یکبارمصرف جادویی هستند دستکش های یکبار مصرف به تنهایی نمی توانند عاملی برای بهداشتی بودن دست ها تلقی شوند.

استفاده از دستکش های یکبارمصرف تنها به معنی بهداشتی بودن دست ها نیست و درواقع استفاده از دستکش، جایگزین شستن دست ها و استفاده از صابون نمی شود پس باید حتما قبل از استفاده از دستکش دست های خود را شسته و ضدعفونی کنید وگرنه خود این دستکش ها به عاملی برای آلودگی بیشتر تبدیل خواهند شد.

اگر دستکش پاره شد آن را تعویض کنید و دوبار از یک دستکش استفاده نکنید و پس از استفاده دستکش یکبار مصرف را در سطل آشغال بیاندازید.

نکته ی دیگری که در استفاده از دستکش یکبار مصرف اهمیت دارد این است که باید دستکش را دقیقا قبل از انجام کار بپوشید. دستکش های یکبار مصرف پوش را حداقل هر 4 ساعت یک بار باید عوض کنید.

علاوه بر این دستکش های یکبار مصرف پوش بدون بو هستند و اگر بویی احساس کردید می توانید دستکش را در آب بیاندازید تا بوی آن از بین برود.

فروش دستکش نایلونی یکبارمصرف کیمیا در قم

5/5 - (2 امتیاز)
نیاز مشاغل

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروش دستکش نایلونی یکبارمصرف کیمیا در قم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *