نیاز مشاغل، برترین سامانه ثبت آگهی و تبلیغات مشاغل در کشور
نیاز مشاغل، برترین سامانه ثبت آگهی و تبلیغات مشاغل در کشور

توضیحات آگهی

دوره طب سوزنی با مدرک کاربر جان در شیراز

دوره طب سوزنی با مدرک کاربر جان در شیراز به شما عزیزان خدمات خود را ارائه میدهد برای آشنایی با این مجموعه با سایت نیاز مشاغل همراه باشید. در هنگام مراجعه حضوری و تماس تلفنی بگویید شما را در نیاز مشاغل دیده ایم.

نیاز مشاغل برترین بانک اطلاعات مشاغل و اصناف در کشور

آموزش صفر تا صد دوره طب سوزنی ، آموزش حجامت با مدرک ، زالو درمانی ، دوره کمک های اولیه ، آموزش تزریقات همراه با جزوه و کلیپ های آموزشی و کتاب را از مجموعه ما به صورت حضوری و غیر حضوری بخواهید .

برگزاری انواع دوره طب سوزنی ، دوره آموزش حجامت با مدرک ، دوره زالو درمانی ، دوره کمک های اولیه ، دوره آموزش تزریقات و دوره ماساژ را با شرایط زیر زیر نظر برترین اساتید بگذرانید :
آموزش کاملا اصولی و عملی
بدون محدودیت سنی و تحصیلی
پذیرش از کل کشور و حتی اتباع خارجی
به صورت حضوری و غیرحضوری
آموزش بر روی مدل زنده
همراه با نهار و پذیرایی رایگان و کمک هزینه خوابگاه
اولویت ثبت نام فقط با افرادی می باشد که تماس می گیرند .

جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید .

راه های ارتباطی با دوره طب سوزنی با مدرک کاربر جان در شیراز

تماس : ۰۹۳۵۳۸۹۸۶۱۶

آدرس : فارس > شیراز

ساعت کاری : 8 الی 20

دوره طب سوزنی با مدرک در شیراز

هنگام مراجعه حضوری و تماس تلفنی بگویید شما را در نیاز مشاغل دیده ایم

 


 

طب سوزنی چیست ؟

طب سوزنی (Acupuncture) یکی از اشکال، طب چینی بوده که قرن هاست برای درمان مشکلات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. طب سوزنی بر اساس این نظریه استوار شده است که انرژی (در طب سنتی چینی به انرژی چی/ Chi می گویند) ، در داخل و بیرون بدن و درون راههایی که به آنها کانال های انرژی می گویند جریان دارد.

پزشکان طب سوزنی کار معتقدند زمانی یک فرد بیمار می شود که چیزی مسیر حرکت انرژی را بلوکه کرده و یا تعادل آن را برهم زده باشد. آنها بر این باورند که طب سوزنی کمک می کند مسیر بلوکه شده برداشته شود و یا تعادل انرژی در بدن به شکل اول برگردد.

نحوه کار این طب با فرو کردن سوزن های بسیار نازک در پوست و بر روی نقاط استراتژیک و حیاتی بدن انجام می شود و بیشتر برای درمان درد مورد استفاده قرار می گیرد.

 

دوره و کلاس آموزش طب سوزنی

در سالهای گذشته پزشکان با درمانگرانی که معتقد بودند طب سوزنی می تواند به درمان بیماری های زیادی کمک کند، موفق نشدند به توافق برسند. اما امروزه آزمایش های بالینی نشان داده است که روش طب سوزنی می تواند بسیاری از بیماریهای مختلف و دردها را در بدن تسکین دهد. از این رو مرکز توانبخشی ایرانیان انواع دوره آموزش طب سوزنی را برای پیشرفت مهارت و دانش پزشکان عمومی و متخصص برای ارائه روش های درمانی بهتر، برگزار می کند.

مرکز کاربر جان علاوه بر برگزاری انواع کلاس های طب سوزنی، سال ها در زمینه ارائه خدمات طب سوزنی در منزل تجربه دارد که خود نیز می تواند تضمین کننده کیفیت کلاس های آموزشی باشد.

شما می توانید با استفاده از فرم زیر در دوره های مورد نظر خود شرکت کنید.

4/5 - (2 امتیاز)
نیاز مشاغل

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره طب سوزنی با مدرک کاربر جان در شیراز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *