توضیحات آگهی
طراحی لوگو سالن زیبایی و تبلیغات تخصصی ایمان بخش در قم، مدیریت محمد ایمان بخش به شما عزیزان خدمات خود را ارائه میدهد برای آشنایی با این مجموعه با سایت نیاز مشاغل همراه باشید. در هنگام مراجعه حضوری و تماس تلفنی بگویید شما را در نیاز مشاغل دیده ایم.
نیاز مشاغل برترین بانک اطلاعات مشاغل و اصناف در کشور
خدمات طراحی لوگو سالن زیبایی و تبلیغات تخصصی ایمان بخش در قم
طراحی لوگو سالن زیبایی و تبلیغات تخصصی سالن زیبایی در تهران
طراحی تخصصی و حرفه ای لوگو سالن زیبایی در قم
طراحی تخصصی بروشور کاتالوگ سالن زیبایی و عروس سرا
طراحی تا چاپ کاتالوگ و بروشور پکیج عروس
کارت تخفیف و دعوت قرارداد و آلبوم نمونه کار عروس با اصل کیفیت در طراحی
تبلیغات پوستر و تخته شاسی مزون عروس و آرایشگاه در ابعاد دلخواه
تبلیغات مناسب سایت و اینستاگرام و تلگرام
طراحی پوستر بازدید عروس
راه های ارتباطی با طراحی لوگو سالن زیبایی و تبلیغات تخصصی ایمان بخش در قم
آدرس: قم
مدیریت : محمدایمان بخش
هنگام مراجعه حضوری و تماس تلفنی بگویید شما را در نیاز مشاغل دیده ایم
اصول طراحی لوگو چیست؟
برای اینکه بتوانید یک لوگوی خوب برای کسب و کار خود داشته باشید لازم است در ابتدا بدانید که اصول طراحی لوگو چیست؟ طراحی لوگو دارای چند اصل است که تعدادی از آنها به شرح زیر هستند:
نخست اینکه لوگوی طراحی شده باید ساده و به دور از اضافه کاری و جزئیات اضافه باشد. همچنین مهم است که لوگویی که برای کسب و کار شما طراحی می شود محدود به زمان خاصی نباشد و بتوان تا مدت ها از آن استفاده کرد بدون اینکه ارزش و اعتبار خود را از دست بدهد. نحوه ی بهره گیری صحیح و به جا از رنگ ها هم از موارد مهمی است که هنگام طراحی لوگو باید به آن دقت شود. بعلاوه وگو باید در حالت سیاه و سفید هم جذاب بوده و کاملا مشخص و خوانا باشد. سعی کنید لوگو کاملا متناسب با موضوع و درونمایه ی کسب وکار شما بوده و از نظر فرهنگی نیز با عرف جامعه همسو باشد. دقت کنید که همانطور که در ابتدا گفته شد اینها تنها برخی از اصول طراحی لوگو هستند.
ویژگیهای طراحی یک لوگو خوب و موفق :
طراحی خوب و موفق باید دارای ویژگیهایی زیر باشد؛
اعتبار و سنخیت: یک طراحی خوب و موفق باید بتواند ارتباطی دو طرفه و صادقانه بین صاحب لوگو (نام تجاری و برند) و تجارتی که به آن اشاره دارد، برقرار نماید.
باید با موضوع، مفهوم و خصوصیات برند همخوانی داشته و معنای خود را به سرعت به مخاطب انتقال دهد.
ماندگار و پایدار: یک طراحی خوب و موفق باید بتواند در طول زمان همراه با کسب و کار شما تکامل پیدا کند و ماندگاری خود را با تحمل طرحها و مدهای مختلف در طول زمان از دست ندهد.
انعطاف پذیر: یک طراحی خوب و موفق باید بتواند به دو صورت سیاه و سفید (تکرنگ) و تمام رنگی چاپ و در سایزهای مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. بدون تغییر در ظاهر و معنی و مفهوم آن.
نقد و بررسیها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.