نیاز مشاغل، برترین سامانه ثبت آگهی و تبلیغات مشاغل در کشور
نیاز مشاغل، برترین سامانه ثبت آگهی و تبلیغات مشاغل در کشور

توضیحات آگهی

نصب کفپوش پی وی سی گروه معماری پایتخت در اصفهان به شما عزیزان خدمات خود را ارائه میدهد برای آشنایی با این مجموعه با سایت نیاز مشاغل همراه باشید. در هنگام مراجعه حضوری و تماس تلفنی بگویید شما را در نیاز مشاغل دیده ایم.

نیاز مشاغل برترین بانک اطلاعات مشاغل و اصناف در کشور


قیمت کفپوش پی وی سی در اصفهان

خدمات نصب کفپوش پی وی سی گروه معماری پایتخت در اصفهان

نصب کفپوش در اصفهان

براساس نوع سلیقه و کارایی که از یک کفپوش توقع دارید انتخاب شما گسترده و زیاد است. اما به طور کلی امکان هماهنگی راحت با سایر لوازم محیط، قیمت مناسب، زیبایی و طرح‌های متنوع در هر کفپوش اهمیت فراوانی دارد.

مزایای کفپوش پی وی سی:

  • طرح‌های متنوع و جذاب
  • مقاومت خیلی خوب و انعطاف بالا
  • ضد آب و مقاوم برابر رطوبت
  • قیمت ارزان
  • جهت ارتباط و مشاوره با(گروه معماری پایتخت)تماس بگیرید.

کفپوش سرامیکی

قیمت پی وی سی

قیمت پی وی سی در اصفهان

اجرای پی وی سی

نصب پی وی سی

طراحی کفپوش

طراحی و اجرای پی وی سی

پی وی سی در اصفهان

اطلاعات تماس با نصب کفپوش پی وی سی گروه معماری پایتخت در اصفهان

تماس : ۰۹۱۳۱۰۹۱۰۵۹

آدرس: خیابان شریف واقفی حدفاصل نورباران و ابوالحسنی نبش کوچه 37 پلاک دوم

نصب کفپوش پی وی سی گروه معماری پایتخت در اصفهان

هنگام مراجعه حضوری و تماس تلفنی بگویید شما را در نیاز مشاغل دیده ایم


مراحل نصب کفپوش پی وی سی PVC

انواع pvc رول و تایل قابل نصب در هر فضایی هستند. نصب کفپوش پی وی سی در مقایسه با سنگ و سرامیک بسیار ساده تر است. اگر چه pvc ضد آب است ولی محل نصب باید کاملا خشک و تمیز باشد. انواع کفپوش pvc بهترین انتخاب برای سرویس های بهداشتی اداری و منازل هستند که علاوه بر زیبایی دوام بسیار خوبی هم دارند. نصب کفپوش آنتی باکتریال در مراکز درمانی و بیمارستان ها در حفظ بهداشت محیط نقش عمده ای دارد. در زمان بسیار کوتاهی می توان مساحت بزرگی را با کفپوش pvc پوشاند.

Pvc نوعی کفپوش پلاستیکی است که از پلی کلراید وینیل تولید شده است. این متریال در برابر آب و رطوبت و مواد شوینده بسیار مقاوم است. به همین جهت تقاضا برای نصب کفپوش پی وی سی در ساختمان های تجاری و اداری هر روز بیشتر می شود. به طور کلی در مکان هایی که به دلیل رفت و آمد زیاد است موضوع نظافت اهمیت پیدا می کند که در این مورد پی وی سی بهترین انتخاب است.

Pvc آلودگی را در خود نگه نمی دارد و به سادگی تمیز می شود. با مواد شوینده معمولی و آب یا تی مرطوب می توانید سطح کفپوش را تمیز کنید. با توجه به جنس پلاستیکی پی وی سی، مقاومت کفپوش در برابر خراشیدگی و ساییدگی بسیار بالاتر از سایر کفپوش های اداری است.

خرید کفپوش پی وی سی در اصفهان

آموزش نصب کفپوش روی سرامیک و موزاییک

پی وی سی خواه به صورت تایل یا رول باشد، در هر صورت لازم است تا ۲۴ ساعت قبل در محیط قرار گیرد. به این ترتیب دمای محیط و محصول pvc یکسان می شود و اجرای کار ساده تر است. این کفپوش از محصولاتی است که به کف می چسبد. برای چسباندن پی وی سی از نوعی چسب صنعتی استفاده می شود که نصاب ها به آن چسب فوری می گویند.

چسب فوری بر پایه تینر است و خیلی زود خشک و سفت می شود. بنابراین مهارت نصاب در چسباندن به موقع کفپوش تاثیر زیادی دارد. اگر در حین چسباندن، چسب به سطح کفپوش مالیده شود باید خیلی سریع نسبت به تمیز کردن آن اقدام کرد. باقیماندن چسب روی pvc به رنگ آن آسیب می رساند.

نصب کفپوش پی وی سی گروه معماری پایتخت در اصفهان


نصب کفپوش پی وی سی روی سرامیک , آموزش نصب کفپوش به زبان فارسی , نصب کفپوش پی وی سی روی سیمان , قیمت کفپوش پی وی سی , هزینه نصب کفپوش پی وی سی , نصب کفپوش روی موزاییک و نصب کفپوش پی وی سی روی موزاییک , نصب کفپوش با چسب ۸۸۸۸

5/5 - (1 امتیاز)
نیاز مشاغل

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نصب کفپوش پی وی سی گروه معماری پایتخت در اصفهان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *