نیاز مشاغل، برترین سامانه ثبت آگهی و تبلیغات مشاغل در کشور
نیاز مشاغل، برترین سامانه ثبت آگهی و تبلیغات مشاغل در کشور

توضیحات آگهی

سنگ شکن کوبیت تولیدی جهان سنگ شکن در رباط کریم تهران به شما عزیزان خدمات خود را ارائه میدهد برای آشنایی با این مجموعه با سایت نیاز مشاغل همراه باشید. در هنگام مراجعه حضوری و تماس تلفنی بگویید شما را در نیاز مشاغل دیده ایم.  

نیاز مشاغل برترین بانک اطلاعات مشاغل و اصناف در کشور

   

خدمات سنگ شکن کوبیت تولیدی جهان سنگ شکن در رباط کریم

  تولیدی جهان سنگ شکن سازنده خط کامل خردایش و دانه بندی(شستشو میکرونیزه)انواع معادن دوسال گارانتی و خدمات پس از فروش دائمی نصب و راه اندازی ارسال به تمام نقاط کشور    

اطلاعات تماس با سنگ شکن کوبیت تولیدی جهان سنگ شکن در رباط کریم

 

تماس : ۰۹۱۲۴۳۶۳۹۹۴

آدرس: تهران.رباط کریم.سه راه ادران.شهرک صنعتی قلعه میر

سنگ شکن کوبیت تولیدی جهان سنگ شکن در رباط کریم

هنگام مراجعه حضوری و تماس تلفنی بگویید شما را در نیاز مشاغل دیده ایم

   

سنگ شکن کوبیت چیست؟

  کارشناسان در معرفی سنگ شکن کوبیت (Qubit Crusher) این‌گونه بیان می‌کنند که کوبیت کراشر نوعی دستگاه خردکن است که در آن عمل شکستن و خرد شدن سنگ‌های معدنی از طریق دوران روتور انجام می‌شود. در واقع این خردکن جزء خانواده سنگ شکن بوده و برخلاف هیدروکن که عمل خردکنندگی را به‌وسیله فرسایش انجام می‌دهد کوبیت این عمل را توسط ضربه‌زدن انجام می‌دهد.   خرید دستگاه کوبیت   کاربرد سنگ شکن کوبیت برای خردایش مصالح کوهی یا رودخانه‌ای است که اندازه‌های آن 10 الی 15 سانتی‌متر است. از این سنگ شکن برای خردکردن مواد نرم استفاده نمی‌شود.  

تجهیزات و اجزای اصلی دستگاه کوبیت

  یکی از مزایای سنگ شکن کوبیت نگهداری آسان و تعمیر راحت این دستگاه است. مکانیزم طراحی و عملکرد سنگ شکن کوبیت بر اساس قرارگیری سنگ بین روتور و سندان است. سنگ معدنی از دهانه شیب‌دار سنگ شکن وارد شده و به روتور دوار داخل دستگاه برخورد می‌کند. روتور سنگ را بین پره‌های خود نگه داشته و می‌چرخاند، سنگ‌ها با دیواره بالایی سنگ شکن برخورد کرده و دچار شکستگی می‌شوند؛ این عمل انقدر تکرار می‌شود تا سنگ به اندازه لازم خرد شود.   اجزاء سنگ شکن کوبیت طبق توضیحات گفته شده اجزای دستگاه سنگ شکن کوبیت عبارت است از:   فیدر یا تغذیه: که کاملاً اتوماتیک است، اما می‌توان به شکل دستی نیز مواد را به دستگاه تغذیه کرد.   روتور: هسته اصلی و متحرک دستگاه که روی آن 2 تا 6 پره فولادی قرار گرفته است.   سندان: نوعی قطعه فولادی که در دیواره داخلی سنگ شکن قرار گرفته و سنگ بر اثر برخورد با آن خرد می‌شود.   چکش سنگ شکن: یکی از اجزاء اصلی دستگاه سنگ شکن کوبیت، چکش سنگ شکن است. این قطعه که بر روی روتور سوار می‌شود موجب خرد شدن یا ترک‌دار شدن مواد معدنی ورودی می‌‌شود. در واقع اولین ضربه مواد معدنی توسط چکش سنگ شکن وارد می‌شود. مشخص است که قطعات چنین دستگاهی در اثر کارکرد زیاد دچار فرسایش و خرابی می‌شوند؛ لذا وجود قطعات یدکی دستگاه امری ضروری در هر کارخانه سنگ شکنی است. این قطعات عبارت است از:  
  • چکش کوبیت
  • سندان کوبیت
  • سقفی کوبیت
  • جا سندانی
  • سندان توپر دو پیچ
  • خشاب چکش کوبیت
 

ویژگی‌های سنگ شکن کوبیت یا ضربه‌ای

    تعمیر و نگهداری آسان: دستگاه سنگ شکن کوبیت به دلیل اینکه تمام قطعات آن باز شده و جداگانه تعمیر می‌شود، از نگهداری و تعمیر آسانی برخوردار است. این دستگاه یکی از ماشین‌آلاتی است که می‌توان آن را در محلی تعمیر کرد که دستگاه قرار دارد، یعنی در همان محلی که ماشین نصب شده است.   قابل تنظیم بودن اجزاء دستگاه: تمام اجزای سنگ شکن کوبیت می‌تواند نسبت به نوع سنگ، قطر و جنس آن ریگلاژ شود.   وجود قطعات یدکی: یکی دیگر از ویژگی‌های سنگ شکن ضربه‌ای کوبیت وجود قطعات یدکی است که به‌راحتی امکان تأمین آن وجود دارد. متأسفانه یکی از مشکلات کارخانه‌ها و معادن فرآوری سنگ، توقف ماشین‌آلات به دلیل خرابی قطعات و نبود قطعات یدکی است؛ این مشکل در سنگ شکن کوبیت رفع شده و ممتاز سنگ شکن تأمین‌کننده قطعات یدکی دستگاه کوبیت همواره در خدمت مشتریان خود است.  

سنگ شکن کوبیت تولیدی جهان سنگ شکن در رباط کریم

5/5 - (1 امتیاز)
نیاز مشاغل

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سنگ شکن کوبیت تولیدی جهان سنگ شکن در رباط کریم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *