نیاز مشاغل، برترین سامانه ثبت آگهی و تبلیغات مشاغل در کشور
نیاز مشاغل، برترین سامانه ثبت آگهی و تبلیغات مشاغل در کشور

توضیحات آگهی

دستگاه بازیافت لاستیک شرکت نقش آبتین دلیجان در مرکزی به شما عزیزان خدمات خود را ارائه میدهد برای آشنایی با این مجموعه با سایت نیاز مشاغل همراه باشید. در هنگام مراجعه حضوری و تماس تلفنی بگویید شما را در نیاز مشاغل دیده ایم.

 

نیاز مشاغل برترین بانک اطلاعات مشاغل و اصناف در کشور

 

 

خدمات دستگاه بازیافت لاستیک شرکت نقش آبتین دلیجان در مرکزی

 

شرکت نقش آبتین دلیجان صادرکننده دستگاه بازیافت تایر و لاستیک در سراسر کشور میباشد و قیمت دستگاه بازیافت لاستیک در این شرکت کاملا مقرون به صرفه میباشد.

 

شرکت نقش آبتین دلیجان اقدام به طراحی و ساخت دستگاه بازیافت تایر و لاستیک شامل : ساخت شریدر ، گرانول تایر ، تولید کرامپ ، تولید پودر ، تولید هیدروکربن سنگین پیرولیز و… با کیفیت عالی و همینطور صادرات آن به کشور های آسیایی و اروپایی کرده است و میتوان بطور قطع بیان کرد که قیمت دستگاه بازیافت لاستیک تولید شده در این شرکت نسبت به تجربه و کیفیت کاری که دارد بسیار مناسب میباشد.

 

 

اطلاعات تماس با دستگاه بازیافت لاستیک شرکت نقش آبتین دلیجان در مرکزی

 

تماس : 09187668862 – 09122769862

آدرس : مرکزی

دستگاه بازیافت لاستیک شرکت نقش آبتین دلیجان در مرکزی

هنگام مراجعه حضوری و تماس تلفنی بگویید شما را در نیاز مشاغل دیده ایم

 

 

انواع روش‌های بازیافت لاستیک

 

با توجه به اینکه دستگاه بازیافت لاستیک در صنعت متنوع است، روش‌های بازیافت لاستیک نیز تفاوت‌های زیادی با یکدیگر دارند. اصولاً فرآیند بازیافت لاستیک را می‌توان به صورت مکانیکی و شیمیایی انجام داد. در روش مکانیکی بازیافت لاستیک، ابتدا قطعات بزرگ لاستیک را به قطعه‌های کوچکتر تقسیم کرده و در چند مرحله این کار را انجام می‌دهد.

سپس مواد حاصل از آن که گرانول نام دارد، باید کاملاً آسیاب شود. نکته جالب توجه اینجاست که دستگاه بازیافت لاستیک در کنار تولید گرانول، مواد جانبی مختلف دیگری را نیز تولید می‌کند. شما می‌توانید این مواد جانبی را به شرکت‌های دیگر بفروشید.

از طرفی روش‌های شیمیایی برای بازیافت لاستیک مثل سوزاندن تایرها نیز وجود دارد که باعث تشکیل دودهای سمی و خطرناک خواهد شد. به دلیل اینکه دستگاه بازیافت لاستیک برخلاف روش شیمیایی باعث تشکیل دود‌های آلوده و خطرناک و ورود آنها در اتمسفر نمی‌شود، بهترین روش برای بازیافت لاستیک است.

 

تجهیزات خط تولید بازیافت لاستیک خودرو

 

برای این که بتوانید خط تولید بازیافت لاستیک را احداث کنید، نیاز به تجهیزات مختلفی دارید. یکی از این تجهیزات، نوارهای نقاله هستند که باید سیستم آهنربای الکترومغناطیسی را دارا باشند. همچنین در صورتی که سیستم بسته بندی اتوماتیک داشته باشید، فرآیند بازیافت لاستیک خودرو راحت‌تر انجام خواهد شد. باقی تجهیزات لازم برای راه اندازی خط تولید بازیافت لاستیک به شرح زیر است:

شریدر

طوقه گیر دو طرفه

دوبل جدا کننده کنف و الیاف

خرد کن کرایوژنیگ

خرد کن دیسکی

کراشر دوبل

 

دستگاه بازیافت لاستیک شرکت نقش آبتین دلیجان

4/5 - (1 امتیاز)
نیاز مشاغل

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه بازیافت لاستیک شرکت نقش آبتین دلیجان در مرکزی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *