نیاز مشاغل، برترین سامانه ثبت آگهی و تبلیغات مشاغل در کشور
نیاز مشاغل، برترین سامانه ثبت آگهی و تبلیغات مشاغل در کشور
کسب و کار اینترنتی در منزل

13 فرصت ناب برای کسب و کار اینترنتی در منزل به صورت رایگان

13 فرصت ناب برای کسب و کار اینترنتی در منزل به صورت رایگان شغل اینترنتی در خانه چه مزایایی دارد؟ درآمد کسب و کار اینترنتی در خانه چقدر است؟ برترین ایده های کسب و کار اینترنتی در منزل کدام است؟ آیا شغل اینترنتی در منزل محدودیت سنی و جنسی دارد؟ آیا برترین ایده های مشاغل اینترنتی در خانه را می شناسید؟ بهترین راه درامد در خانه چیست؟ اگر می خواهید با پاسخ این سوالات آشنا شوید می توانید با نیاز مشاغل در ادامه مطلب همراه باشید.

 

13 فرصت ناب برای کسب وکار اینترنتی در منزل به صورت رایگان

بدون شک، بسیاری از متقاضیان علاقه مند به مشاغل اینترنتی و خانگی، کاملا با این نوع مشاغل آشنا نیستند. در این راستا باید بگوییم همان طور که از نام این مشاغل مشخص است کسب و کارهایی هستند که پایه آن ها داشتن اینترنت است و در منزل، راه اندازی می شوند. در واقع، مهم ترین سرمایه برای شروع این مشاغل، اینترنت و داشتن یک لپ تاپ یا کامپیوتر و یا گوشی موبایل است.

نکته دیگری که در مورد این مشاغل باید بدانید این است، در این نوع مشاغل، دو نوع کالا و محصول به فروش می رسند، کالاهای فیزیکی و محصولات اینترنتی. کالاهای فیزیکی شامل فروش اینترنتی گل و گیاه، فرش، پوشاک و سایر محصولات اینچنینی است. اما محصولات اینترنتی شامل تولید محتوا، آموزش مهارت، مشاوره های آنلاین، وبلاگ نویسی و … می باشد.

در واقع، گستردگی و تنوع مشاغل اینترنتی در کنار درآمد خوب سبب شد که این مشاغل به محبوب ترین مشاغل در دنیا تبدیل شوند.

 

کسب و کار اینترنتی در منزل
کسب و کار اینترنتی در منزل

 

1 – تولید محتوای متنی

 

در حال حاضر عملا یکی از پرتقاضاترین کارهای اینترنتی در منزل، شغل تولید محتوای سایت است. البته تقاضا برای این شغل به‌شکل حضوری و در محل خود شرکت، بسیار بیشتر است. برای بررسی، کافی است در بخش استخدامی سایت دیوار و شیپور یا اصلا سایت‌های استخدامی دیگر، کلمه “تولید محتوا” را جستجو کنید.

اما این چه شغلی است؟ در واقع تولید محتوای متنی، به کاری اشاره دارد که من الان در حال انجامش هستم! منظورم نوشتن همین مقاله‌ای است که آن را می‌خوانید.

یک تولید کننده محتوا در درجه اول باید کمی مهارت در نویسندگی داشته باشد. البته نه در حد یک نویسنده بسیار کاربلد، فقط در حدی که بتواند به خوبی کلمات را جمله‌بندی کرده و از علامت‌های نگارشی بین آنها استفاده کند، کافی است. علاوه بر آن داشتن مهارت ترجمه هم یک مزیت عالی به حساب می‌آید.

بعد از نویسندگی و ترجمه، نیاز به داشتن مهارت سئو محتوا دارید. این مهارت بر خلاف نامش چیز ترسناکی نیست و صرفا نیاز به چند باری تمرین دارد.

 

2 – راه اندازی فروشگاه اینترنتی

 

فروشگاه اینترنتی از جمله مشاغل و کسب و کار خانگی و آنلاین است که نه زیاد به سرمایه آنچنانی دارد و نه مهارت خاصی. البته افرادی که قصد دارند محصولات خود را به فروش برسانند به یک سرمایه اولیه نیاز دارند. اما شما می توانید محصولات یا خدمات سایر شرکت ها را معرفی کنید و از این طریق به درآمد برسید. در این کسب و کار، حتی اگر محصولی برای فروش نداشته باشید هم می توانید به عنوان واسط، درصدی از فروش محصول را دریافت کنید.

 

3 – طراحی سایت

 

اگر در زمینه طراحی و مدیریت سایت مهارت دارید می توانید این شغل را به عنوان شغل اینترنتی و خانگی خود انتخاب کنید. طراحی برنامه ای به نام وردپرس، این کار را راحت تر کرده است. چرا که اگر دانش کافی در زمینه برنامه نویسی ندارید هم می توانید سایت های وردپرسی طراحی نمایید. از آنجایی که امروزه اغلب افراد برای کسب و کار خود نیازمند سایت هستند بسیار پررونق می باشد.

 

4 – فتوشاپیست

 

درآمد افرادی که متخصص فوتوشاپ هستند چندین برابر فوتوشاپ‌کارهای عادی است
اگر یک رایانه با سخت افزار متوسط در خانه داشته، اهل یادگیری هستید و البته کمی هم خلاقیت دارید، به نظرم تبدیل شدن به یک فتوشاپیست، یکی از بهترین راهکارها برای کار اینترنتی در منزل است، که در مقابل پای شما وجود دارد. در واقع شما همین حالا می‌توانید با شرکت در یکی‌دو دوره آموزشی فتوشاپ که قیمت‌های بالایی هم ندارند، کار با این نرم افزار گرافیکی را یاد گرفته و خدمات مختلفی ارائه کنید. از جمله خدماتی که می‌توانید بعد از یادگیری این مهارت به شرکت‌ها و البته به‌شکل دورکاری بدهید، اینها هستند:

دوربری تصاویر محصولات،

ساخت پست اینستاگرام،

ساخت عکس‌نوشته،

ساخت تصویر برای مقالات سایت،
و…

 

5 – برنامه نویسی

 

به یکی از پردرآمد و البته پردردسرترین شغل‌هایی رسیدیم که قرار است در این لیست به شما معرفی کنم. ببینید، برنامه نویسی به طور کلی در کل جهان یکی از مشاغل بسیار پردرآمد و کسب و کار اینترنتی در منزل محسوب می‌شود. یکی از مزیت‌های این شغل هم این است که می‌توانید به‌شکل کاملا دورکاری و در منزل آن را انجام بدهید. حتی من همین حالا از دوستانم شخصی را سراغ دارم که از ایران و در منزل، با یک شرکت آمریکایی برای برنامه نویسی همکاری می‌کند و بیشتر از 4 هزار دلار درآمد ماهیانه دارد! در هر حال، اگر از آن‌دسته افرادی هستید که حاضرید برای رسیدن به یک زندگی رویایی کمی سختی مسیر را بپذیرید و تلاش کنید، به نظرم زمان‌تان را برای یادگیری برنامه نویسی صرف کنید. در حال حاضر بهترین زبان‌های برنامه نویسی که می‌توانید برای یادگیری‌شان اقدام کنید، ابتدا زبان PHP است که امروزه خیلی کاربرد دارد. دوم هم زبان پایتون است که با توجه به رشد هوش مصنوعی آینده بسیار خوبی خواهد داشت.

 

6- ساخت تیزرهای تبلیغاتی

 

این نوع کسب و کار اینترنتی، یکی از شاخه های تولید محتوا است. اگر در این زمینه مهارت دارید فقط کافی است یک کامپیوتر حرفه ای داشته باشید. بعد از آن می توانید با گرفتن پروژه های مختلف، تیزرهای تبلیغاتی طراحی نمایید.

 

7 – تدریس آنلاین

 

در حال حاضر، خصوصا با همه گیری ویروس کرونا یکی از رایج ترین مشاغل خانگی و اینترنتی که اتفاقا مورد استقبال عموم قرار گرفت تدریس خصوصی و آنلاین است. لذا اگر در هر زمینه ای اعم از ریاضی، فیزیک، هنر، نقاشی و … مهارت دارید می توانید به صورت آنلاین به کاربران خود آموزش داده و درآمد کسب کنید.

 

8 – فعالیت آنلاین در بورس

 

اگر در زمینه فعالیت های مالی و بورس، مهارت و تجربه دارید فقط کافی است یک لپ تاپ تهیه کنید و این کار را در منزل خود ادامه دهید.

 

9 – طراحی گرافیک

 

اگر در زمینه طراحی لوگو

طراحی لوگو – سفارش طراحی لوگو – خدمات طراحی لوگو

طراحی لوگو یا آرم یکی از مهمترین اقدامات برای شروع یک کسب و کار است. رایا مارکتینگ با به کار گیری بیش از 9000 گرافیست متخصص و هنرمند و بر گزاری دوره های آنلاین طراحی لوگو ویژه توانسته است تا با کمترین هزینه ممکن، ایده آل ترین ایده، هنر و تخصص در طراحی لوگو را برایتان به ارمغان بیاورد.
، انواع بنر و … مهارت دارید می توانید به صورت آنلاین، پروژه های آنلاین قبول کنید و به عنوان یک گرافیست مشغول به کار شوید.

 

10 – تولید محتوای اینستاگرام

 

یکی از جذاب‌ترین موقعیت‌های شغلی دورکاری و کسب و کار اینترنتی در منزل، تولید محتوای اینستاگرام و مدیریت پیج است. مخصوصا که امروز تعداد زیادی از کسب و کارها به سمت این شبکه اجتماعی هجوم آورده و به دلیل نداشتن دانش کافی، نیازمند یک متخصص در این حوزه هستند. برای اینکه بتوانید به عنوان یک ادمین اینستاگرام فعالیت کنید، در مرحله اول نیاز دارید به خوبی کار با اینستاگرام را بلد باشید. برای این کار هم دوره‌های رایگان وجود دارد و هم خودتان می‌توانید با صرف یکی‌دو ساعت زمان در اینستاگرام، جزئیات مختلفش را یاد بگیرید.

بعد از این باید با اصول بازاریابی محتوا و انتشار محتوای جذاب آشنا شوید که خب در مورد این موضوع هم مقالات زیادی در گوگل وجود دارد. کافی است کلمه بازاریابی محتوا یا CONTENT MARKETING را جستجو کنید. بعد از اینها، نوبت به اصول بازاریابی اینستاگرام می‌رسد. مسائلی مثل چگونه هشتگ‌گذاری، نحوه افزایش فالوور اینستاگرام، کامنت مارکتینگ و… . در آخر هم باید با نرم افزارهای تولید محتوا آشنا شوید. مثلا فتوشاپ برای ساخت تصاویر و کمتاسیا برای ساخت ویدیو. البته اگر رایانه ندارید، می‌توانید با نرم افزارهای موبایلی در این حیطه کار را یاد بگیرید. مثلا Inshot، Picsart و…. تولید محتوای اینستاگرام یکی از آسان‌ترین و داغ‌ترین روشها، برای کار اینترنتی در منزل است.

 

11 – همکاری در فروش

 

هر تصور منفی که دربارهٔ همکاری در فروش یا فروش پورسانتی به‌شکل سنتی دارید، دور بریزید! همکاری در فروش در بستر آنلاین، خیلی ساده‌تر از روش سنتی آن است. در این روش، دیگر نیاز نیست در گرمای تابستان و سرمای زمستان، ساعت‌ها از این مغازه به آن مغازه بروید یا چیزی را انبار کنید.

در سیستم همکاری در فروش آنلاین، شما فقط نقش یک واسطه و معرف را بازی می‌کنید که دیگران را به خرید یک محصول، تشویق و ترغیب می‌کنید و بابت هر فروش موفق یا هر کلیک، پورسانت مشخصی را دریافت کنید.

پلتفرم‌های مختلفی هم برای همکاری در فروش وجود دارد که در راس آن‌ها سیستم همکاری در فروش دیجی‌کالا قرار گرفته است.

 

12 – کوچینگ و خدمات مشاوره

 

کوچینگ و خدمات مشاوره، از آن دسته کسب و کار اینترنتی در منزل آبرومند و با پرستیژ بالاست که درآمد خوبی هم دارد.

کوچینگ مهارتی است که در آن یک مربی یا مشاور، با پیشنهاددادن راهکارهای مناسب، به دیگران کمک می‌کند بهترین نتیجه را از قابلیت‌ها و توانمدی‌های خود داشته باشند. این راهنمایی و مشاوره می‌تواند راجع به هر موضوعی باشد؛ از سلامت و تناسب اندام فرد گرفته تا مسائل مالی و شغلی و کسب‌وکار و تحصیلی و فردی.

برای کسب درآمد از این طریق این شغل، دو راه دارید:

۱. در سایت شخصی و شبکه‌های اجتماعی‌ مثل لینکدین، کار و مهارت‌تان را تبلیغ کنید

۲. از طریق تبلیغات شفاهی و دهان‌به‌دهان و ارجاعات مشتریان راضی قبلی، مشتری‌های بیشتری برای کوچینگ جذب کنید

برای نمونه آقای عادل طالبی، در سایت خود، از ارائهٔ خدمات کوچینگ و مشاوره به کسب‌وکارها خبر داده است.

 

13 – کارشناس سئو

 

سئو مهارت و دانش بهینه‌سازی وب‌سایت‌ ها برای موتورهای جست‌وجو مثل گوگل است. کارشناس سئو یکی دیگر از مشاغل پردرآمد و کسب و کار اینترنتی در منزل است که بازار کار خیلی خوبی دارد و می‌توانید به‌راحتی از راه دور با سایر کسب‌وکارها همکاری کنید.

اگر می‌خواهید به عنوان یک کارشناس سئو پروژه‌های خوبی گیرتان بیاید و درآمدتان را افزایش دهید، باید تسلط کافی روی این موارد داشته باشید:

بهینه‌سازی ساختار سایت و سئو تکنیکال
توانایی کار با ابزارهای سئو
تحقیق کلمات کلیدی
مدیریت پروژه
بررسی بک‌لینک‌ها و عملکرد آن‌ها
سئو محتوا
توانایی تجزیه‌وتحلیل

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *