نیاز مشاغل، برترین سامانه ثبت آگهی و تبلیغات مشاغل در کشور
نیاز مشاغل، برترین سامانه ثبت آگهی و تبلیغات مشاغل در کشور

توضیحات آگهی

فروش خرما زاهدی فروشگاه رضایی در فارس با مدیریت مهرداد رضایی به شما عزیزان خدمات خود را ارائه میدهد برای آشنایی با این مجموعه با سایت نیاز مشاغل همراه باشید. در هنگام مراجعه حضوری و تماس تلفنی بگویید شما را در نیاز مشاغل دیده ایم.

نیاز مشاغل برترین بانک اطلاعات مشاغل و اصناف در کشور

 

خدمات فروش خرما زاهدی فروشگاه رضایی در فارس

فروش خرما زاهدی از درجه لوکس الی درجه سه و انواع دیگر خرما های زیر:

خرمای زاهدی درجه لوکس

خرمای زاهدی درجه یک

خرمای زاهدی درجه دو سه

خرمای خاصویی فله

خرمای خاصویی بسته بندی

خرمای ربی درجه یک

خرمای کلیته فله درجه یک و بسته بندی متنوع

خرمای پیارم. شاهانی. مجول

ضایعات انواع خرماها. لواشکی. شیره دار و گوشتی

فروش خرما زاهدی با کیفیت و قیمت مناسب

 

 

خرما خشک زاهدی در فارس

اطلاعات تماس با فروش خرما زاهدی فروشگاه رضایی در فارس

تماس : ۰۹۱۷۲۲۷۰۶۳۹

آدرس : فارس

فروش خرما زاهدی فروشگاه رضایی در فارس

هنگام مراجعه حضوری و تماس تلفنی بگویید شما را در نیاز مشاغل دیده ایم

 

خرما زاهدی در فارس

 

خرما زاهدی یکی از ارقام پرفروش خرما در ایران به حساب می آید که عمدتا در بازار با نام خرما قصب شناخته می شود. خرمای زاهدی ایران از لحاظ ظاهری بیضی شکل بوده و رنگ آن قهوه ای متمایل به زرد رنگ می باشد. خرما زاهدی در دسته خرماهای نیمه خشک قرار دارد، به همین دلیل قابلیت انبارداری برای مدت زمان طولانی و حمل و نقل آسان تری نسبت به ارقام دیگر خرما دارد. خرمای زاهدی یکی از مرغوب ترین انواع خرمای ایران به حساب می آید که دلیل ظاهر خاص و طعم ویژه ای که دارد، توانسته است نظر افراد زیادی را در سراسر جهان به سمت خود جلب کند. در حال حاضر این محصول در کشورهای مختلفی از جمله ایران، عراق، آمریکا و غیره تولید می شود.

خرید خرمای زاهدی در فارس

 

ایران یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خرما زاهدی در جهان می باشد که سالانه مقادیر قابل توجهی از این محصول را تولید و در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می کند. همین موضوع سبب رونق بالای بازار خرید و فروش خرمای زاهدی در کشور شده است. قند بالای موجود در خرمای زاهدی سبب شده از آن برای تولید مواد قندی متعددی استفاده شود و همواره افراد زیادی به دنبال خرید خرمای زاهدی باشند. از جمله مهم ترین مراکز اصلی تولید خرما زاهدی در کشور می توان به قیر و کارزین، فراشبند، برازجان، کازرون، فیروزآباد، بوشهر، لار، اهواز و بوشهر اشاره کرد.

بیشترین میزان خرید و فروش خرمای زاهدی در مناطق نامبرده صورت می گیرد. در واقع می توان گفت که مناطق جنوبی ایران و استان های فارس و بوشهر از مهم ترین مراکز تولید و خرید و فروش خرما زاهدی عمده در کشور هستند و در فصل پاییز خرید خرما زاهدی در این مناطق به اوج خود می رسد. بسیاری از خریداران خرما زاهدی عمده با مراجعه به مراکز جمع آوری و سورتینگ در این استان ها در فصل پاییز نسبت به خرید خرما زاهدی عمده از تولیدکنندگان اقدام می کنند. در فصل خرید بسیاری از خریداران خارجی نیز به این مناطق سفر کرده تا با کمک مباشران خود بهترین محصولات را برای صادرات خریداری کنند.

برخی از افراد به اشتباه بر این باورند که خرید خرما زاهدی به صورت حضوری برای آنها صرفه اقتصادی بیشتری دارد. این در حالی است که پلتفرم های آنلاین معتبر نه تنها با حذف واسطه ها مانع از پرداخت هزینه های اضافی خواهند شد، بلکه با فراهم کردن زمینه ارتباطی شما با ده ها فروشنده خرما زاهدی در سراسر کشور، تا حد زیادی از هدر رفتن زمان شما نیز جلوگیری می کند. برای خرید خرما زاهدی عمده وارد سایت یا اپلیکیشن باسکول شده و با تامین کنندگان این محصول به صورت مستقیم و بدون واسطه ارتباط برقرار کنید. همچنین شما این امکان را دارید که بعد از ثبت نام در سایت باسکول، یک درخواست خرید خرما زاهدی عمده ثبت کنید تا فروشندگان این محصول در کوتاه ترین زمان ممکن با شما ارتباط برقرار کنند.

 

قیمت خرمای زاهدی

 

قیمت خرمای زاهدی به فاکتورهای متعددی از جمله اندازه، میزان گوشت، منطقه برداشت، نوع بسته بندی، رنگ، میزان رطوبت خرما، کیفیت و غیره بستگی دارد. معمولا قیمت خرمای زاهدی در فصل تابستان به دلیل افزایش میزان عرضه در بازار با کاهش چشمگیری همراه خواهد شد. معمولا تمامی صادرکنندگان و خریداران خرما زاهدی عمده در فصل برداشت این محصول نسبت به خرید و انبارداری خرمای زاهدی اقدام می کنند. همخوانی عرضه و تقاضا نیز یکی دیگر از فاکتورهای تاثیرگذار بر روی قیمت خرمای زاهدی امروز می باشد. در صورتی که عرضه این محصول کمتر از تقاضا برای خرید باشد، قیمت خرمای زاهدی به صورت لحظه ای افزایش پیدا می کند. تامین کنندگان این محصول که در باسکول حضور دارند، می توانند به شما برای اطلاع از قیمت خرمای زاهدی امروز کمک کنند. شما این امکان را دارید که بعد از نصب اپلیکیشن باسکول، با این افراد به صورت مستقیم و بدون واسطه ارتباط برقرار کرده و قیمت خرمای زاهدی امروز را از چندین فروشنده به صورت همزمان استعلام بگیرید. در نهایت نیز بعد از اعتبارسنجی فروشندگان و مقایسه قیمت ها، بهترین فروشنده را انتخاب کنید.

 

 

قیمت خرما خشک زاهدی در فارس

 

فصل برداشت این رقم ایران اوایل شهریور تا اواخر شهریور به طول می انجامد که قیمت خرما خشک زاهدی در این بازه زمانی در پایین ترین حالت قرار خواهد گرفت. خرما زاهدی به دو صورت خشک، نیمه خشک و رطبی در بازار عرضه می شود که هر یک از آنها قیمت و بازار فروش مختص به خودشان را دارند. از جمله مهم ترین فاکتورهای تاثیرگذار بر روی قیمت خرما خشک زاهدی می توان به نوع بسته بندی، حجم خرید، بازه زمانی خرید، منطقه تولید و غیره اشاره کرد. واسطه ها یکی از دلایل اصلی متغیر بودن قیمت خرما خشک زاهدی در بازار می باشند. این افراد اقدام به خرید خرما خشک زاهدی از تامین کننده اصلی کرده و بعد از اضافه کردن هزینه های جانبی، همان محصول را به خریدار نهایی تحویل می دهند. این موضوع در نهایت منجر به افزایش قیمت خرما خشک زاهدی خواهد شد. بنابراین پیشنهاد می کنیم برای خرید خرما زاهدی از پلتفرم های آنلاین که امکان ارتباط مستقیم خریدار و فروشنده را فراهم می کنند، کمک بگیرید.

 

 

 

خرما زاهدی صادراتی

قیمت خرما زاهدی درجه یک فارس

 

قیمت خرما زاهدی درجه یک که عمدتا برای صادرات در نظر گرفته می شود بر اساس نرخ روز ارز تعیین می شود و کوچکترین تغییراتی بر روی قیمت دلار سبب کاهش یا افزایش قیمت خرما زاهدی درجه یک در بازار خواهد شد. قیمت خرما زاهدی درجه یک در برخی از مقاطع زمانی خاص مانند ماه مبارک رمضان به دلیل افزایش تقاضا برای خرید، با افزایش چشمگیری همراه خواهد شد. نرخ تورم نیز یکی دیگر از فاکتورهای تاثیرگذار بر روی قیمت خرما زاهدی درجه یک می باشد. افزایش نرخ تورم سبب بالا رفتن هزینه های تولید، برداشت، نگهداری، حمل و نقل، بسته بندی، نیروی انسانی و غیره خواهد شد که این موارد نیز در نهایت منجر به افزایش قیمت خرما زاهدی درجه یک در بازار خواهد شد.

 

خواص دارویی خرما زاهدی

 

به طور کلی خرما از جمله مواد غذایی مقوی و مفید است که خواص مشترکی در انواع مختلف آن دیده می شود اما بسته به نوع خرما و محل و شرایط کشت آن این خصوصیات ممکن است کم و زیاد یا بعضا متمایز باشد. خرما زاهدی سرشار از آهن، فیبر، منگنز، کلسیم می باشد. همین ارزش غذایی بالا سبب شده مصرف آن برای بهبود مشکلات گوارشی، بهبود کم خونی، کاهش کلسترول، افزایش سلامت استخوان ها و غیره توصیه شود. قند موجود در خرما زاهدی از نوع فروکتوز می باشد، به همین جهت مصرف آن برای افرادی که از مشکل قند خون رنج می برند، مانعی ندارد. همین خواص دارویی و ارزش غذایی بالا سبب شده افراد زیادی همواره به دنبال خرید خرما زاهدی و اطلاع از قیمت خرما زاهدی امروز باشند.

 

 

خرما زاهدی صادراتی

 

به دلیل نبود تجهیزات کافی و یا عدم آشنایی تولیدکنندگان خرما با روش های جدید و مدرن بسته بندی، این خرما ارزش افزوده زیادی دریافت نکرده و به صورت فله به فروش می رسد. این موضوع یکی از مهم ترین نقاط ضعف صادرات خرما زاهدی به حساب می آید. از جمله مهم ترین ویژگی های خرما زاهدی صادراتی می توان به اندازه، سالم بودن، رنگ قهوه ای، نداشتن آفت، نداشتن ضایعات، یکدست بودن و غیره اشاره کرد. فروش خرما زاهدی صادراتی به صورت حضوری و آنلاین انجام می شود که روش آنلاین تا حد زیادی در زمان و هزینه های شما صرفه جویی خواهد کرد. باسکول یک اجتماع چند هزار نفری از فروشندگان عمده تشکیل داده است که بخشی از آنها در زمینه فروش خرما زاهدی صادراتی فعالیت دارند. در صورتی که زمینه کاری شما نیز فروش این محصول به صورت عمده می باشد، می توانید از طریق سایت یا اپلیکیشن باسکول شده و بعد از آگهی کردن محصول خود، از سراسر کشور مشتری جذب کنید.

 

فروش خرما زاهدی فروشگاه رضایی در فارس

5/5 - (1 امتیاز)
نیاز مشاغل

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروش خرما زاهدی فروشگاه رضایی در فارس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *