نیاز مشاغل، برترین سامانه ثبت آگهی و تبلیغات مشاغل در کشور
نیاز مشاغل، برترین سامانه ثبت آگهی و تبلیغات مشاغل در کشور

توضیحات آگهی

فروش کود کشاورزی شرکت آرنا توسعه بهکو مشهد به شما عزیزان خدمات خود را ارائه میدهد برای آشنایی با این مجموعه با سایت نیاز مشاغل همراه باشید. در هنگام مراجعه حضوری و تماس تلفنی بگویید شما را در نیاز مشاغل دیده ایم.

نیاز مشاغل برترین بانک اطلاعات مشاغل و اصناف در کشور

خدمات فروش کود کشاورزی شرکت آرنا توسعه بهکو مشهد

پخش انواع قیچی اره و سمپاش

فروش کود کشاورزی

بازرگانی آرنا توسعه

نمایندگی برندهای معتبر

بهکو

آرس ژاپن

فیلکو سوئیس

باهکو فرانسه

توزیع کننده نهاده های کشاورزی و ابزار و ادوات باغبانی در شرق کشور

نماینده انحصاری ادوات باغبانی بهکو و سابوتن ژاپن

نماینده انحصاری کودهای ارگانیک کیمیتک (kimitec) و لبین (LABIN) اسپانیا، میکرولایز، پایاتجارت و لاتکس در شرق کشور

نماینده بذر شرکت کشتزار و پویا سید

 

 

اطلاعات تماس با فروش کود کشاورزی شرکت آرنا توسعه بهکو مشهد

تماس :

آدرس: مشهد

فروش کود کشاورزی شرکت آرنا توسعه بهکو مشهد

هنگام مراجعه حضوری و تماس تلفنی بگویید شما را در نیاز مشاغل دیده ایم

 

 

درباره شرکت آرنا توسعه بهکو

 

شرکت آرنا توسعه بهکو یکی از بزرگترین و قدیمی ترین شرکت های توزیع کننده ادوات باغبانی،ماشین آلات فضای سبز،ماشین آلات کشاورزی،تجهیزات آبیاری و نهاده های کشاورزی در استان خراسان میباشد.در زمینه ادوات باغبانی شرکت بهکو بی شک بزرگترین توزیع کننده کلیه ادوات باغبانی شامل انواع قیچی،اره،سمپاش و بسیاری از تجهیزات تخصصی باغبانی شامل قیچی های پیوند،چاقو پیوند، دستگاه های بست زن،قیچی های تلسکوپی و غیره میباشد.

لازم به ذکر است این شرکت تنها نماینده رسمی و انحصاری کود های ارگانیک کیمیتک و لبین اسپانیا، ATM ترکیه، لاتکس ، بنیان تجارت و پایا تجارت در استان خراسان بزرگ میباشد . همچنین این شرکت توزیع کننده کلیه تجهیزات آبیاری ماشین آلات فضای سبز شامل اره موتوری چمن زن موتوری،شمشاد زن موتوری و غیره نیز هست لازم به توضیح هست ماشین آلات کشاورزی شامل انواع تیلر،تراکتور های باغی و کمر شکن و چاله کن ها،سمپاش های پشت تراکتوری و توربو لایتنر نیز از طریق این شرکت توزیع میگردد.

شرکت بهکو نماینده انحصاری بذور سبزی و صیفی جات شرکت کشتزار و همچنین توزیع کننده برترین برندهای تولید کننده بذر در جهان میباشد.این شرکت با بهره گیری از کارشناسان حرفه ای یکی از مطرح ترین شرکت ها در زمینه مشاوره و تغذیه گیاهی بویژه برای محصولاتی چون زعفران،پسته،گوجه فرنگی،چغندر،سیب زمینی و ذرت میباشد.

 

 

انواع کود کشاورزی :

 

کود ها را عموما به نوع ارگانیک و غیر ارگانیک تقسیم می کنند. کود های ارگانیک کود هایی هستند که از تجزیه مواد آلی بدست می آیند و معمولا بالاترین درصد عنصری آنها مربوط به نیتروژن است این کود هارا بر اساس نوع ماده تجزیه شونده به دو گروه تقسیم میکنند کودهای ارگانیک بر پایه ی گیاه مانند کمپست ها، مالچ ها و پیت ماس ، نوع دیگر کود های ارگانیک بر پایه ی جانوری یا کود های حیوانی هستند. کود های غیر ارگانیک خود دو نوع هستند معدنی و شیمیایی، کود های معدنی به صورت نمک های طبیعی در دریاچه یا معادن ایجاد و پیدا میشوند و پس از یک دوره خالص سازی مورد استفاده قرار میگیرند ، کود های شیمیایی کود هایی هستند که درصد عناصر آنها و انواع عناصر درون آنها به صورت طبیعی پیدا نمی شود و در آزمایشگاه به کمک عناصر معدنی و نمک ها ساخته می شوند.

استفاده از کود ها:

با رشد روز به روز صنعت کشاورزی دنیا و برای تامین نیاز های جمعیت کشور ها، کشاورزان برای رسیدن به محصولی با بازار پسندی مناسب و با اندازه ی دلخواه، رو به استفاده از کود های ارگانیک و غیر ارگانیک آورده اند. کودهای حیوانی قدیمی ترین منع برای تامین و افزایش منابع مورد نیاز رشد گیاه در باغات بودند. ولی با بالاتر رفتن ظرفیت بازار و همچنین افزایش تقاضا از سوی مردم باغداران و کشاورزان نیاز به منابعی دقیق تر و مطمئن تر داشتند تا بتوانند پاسخگوی نیازهای بازار باشند. این اتفاق باعث روی آوردن به استفاده و خرید کود های معدنی با تجویز کارشناسان برای برداشتی نسبتا تضمین شده، شد. با پیشرفت روز به روز علم کشاورزی در کنار اینترنت، دسترسی به اطلاعات برای پروش دهنگان سهل تر شده و تقریبا تمامی خریداران از اهمیت و کاربرد کود های غیر ارگانیک باخبر شدند.

 

فروش کود کشاورزی شرکت آرنا توسعه بهکو مشهد

2/5 - (1 امتیاز)
نیاز مشاغل

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروش کود کشاورزی شرکت آرنا توسعه بهکو مشهد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *