نیاز مشاغل، برترین سامانه ثبت آگهی و تبلیغات مشاغل در کشور
نیاز مشاغل، برترین سامانه ثبت آگهی و تبلیغات مشاغل در کشور

توضیحات آگهی

صنایع بسته بندی آریانا، تولید و توزیع انواع چسب در تهران، به شما عزیزان خدمات خود را ارائه میدهد برای آشنایی با این مجموعه با سایت نیاز مشاغل همراه باشید. در هنگام مراجعه حضوری و تماس تلفنی بگویید شما را در نیاز مشاغل دیده ایم.

نیاز مشاغل برترین بانک اطلاعات مشاغل و اصناف در کشور

تولید و توزیع چسب در تهران

خدمات صنایع بسته بندی آریانا، تولید و توزیع انواع چسب در تهران

نازل ترین قیمت نوار چسب پهن و چسب نواری در کشور

فروش چسب پهن و انواع نوار چسب همچون نوار چسب تحریر ، نوار چسب کنفی و غیره

شما عزیزان می توانید خرید نوار چسب پهن درجه یک را با ما تجربه کنید.

واردات انواع نوار چسب ( چسب نواری ) ، چسب چاپی ( Glue Tape ) ، نوار چسب کاغذی ( Paper tape ) ، تحریر ( اسکاچ ) ، کریستال ، برزنتی ، 2 طرفه ، دو طرفه ( Double sided Tapes ) ، آلومینیومی ، تزیینی ، بسته بندی ، دستگیره ( آب معدنی ) ، کنفی ، کالک ، رنگی ، برق پی وی سی ( PVC ) ، صنعتی و … توسط شرکت آریانا با بیشتر از یک دهه سابقه مفید

فروش چسب پهن با بهترین قیمت نوار چسب پهن در کشور

فروش نوار چسب در انواع مختلف مانند نوار چسب اسکاچ ، نوار چسب کریستال و غیره با ارسال به سراسر کشور

* کلیه چسب های دو طرفه جهت چسباندن عکس بر روی تخته شاسی موجود می باشد.

* رنگ طلایی نوار چسب ها رنگی مخصوص بسته بندی زعفران می باشد.

* امکان چاپ مشخصه های محصول و موسسه شما بر روی نوار چسب وجود دارد. ( تبلیغاتی )

* نوار چسب تحریر ، کریستال قابل استفاده در کارخانجات ، اداره ها و مصارف خانگی با کیفیت زیاد و شفافیت بی همتا

* نوار چسب های رنگی وسیله ای مناسب جهت متمایز کردن محصولات شما در خصوص صادرات

* چسب کالک مناسب است برای امور نقشه کشی و محافظی بر روی برگه چک و … که از کاغذ الگویی یا کاغذ محو تهیه می شود.

* چسب کنفی قابل استفاده در صنایع الکترونیک و وسایل خانگی

شما عزیزان می توانید خرید نوار چسب پهن و انواع نوار چسب را با ما تجربه کنید.

 

تولید و توزیع چسب در تهران

اطلاعات تماس با صنایع بسته بندی آریانا، تولید و توزیع انواع چسب در تهران

تماس

مدیریت : هیربند فولادوند مقدم

آدرس: : تهران

هنگام مراجعه حضوری و تماس تلفنی بگویید شما را در نیاز مشاغل دیده ایم

چسب چیست؟

چسب ماده ای است که برای متصل کردن 2 قطعه به یکدیگر استفاده می شود و اغلب از پلیمرهای آلی تشکیل شده اند. چسب ها به صورت مایع و جامد (نواری) تولید شده و برای رفع نیازهای مختلفی به کار گرفته می شوند. این ماده برای اولین بار از صمغ درخت به دست آمد و به تدریج، دامنه ی کاربردهای آن در زندگی انسان گسترش یافت و هر روز دلیل جدیدی برای استفاده از چسب پیدا می شد. همین موارد استفاده ی گوناگون بود که باعث تولید چسب در انواع مختلف شد.
به طور کلی انواع چسب ها به دسته های مختلفی تقسیم شده اند؛ اما طبق متداول ترین تقسیم بندی، چسب ها در انواع حیوانی، صنعتی و گیاهی موجود می باشد.

راهنمای خرید چسب:

عموما به دلیل تعداد و تنوع بسیار بالای چسب ها در فروشگاه های چسب، به هنگام خرید، نمی توان اطمینان حاصل کرد که دقیقا کدام چسب مناسب اهداف شماست. به همین دلیل نیاز است که درباره ی انواع چسب ها اطلاعاتی کسب کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید؛ چراکه تنها یک چسب برای چسباندن همه ی اشیا قابل استفاده و موثر نمی باشد.

هر محصولی به صورت اختصاصی برای رفع نیازی ساخته می شود. به طور مثال برای چسباندن دو کاغذ به یکدیگر نمی توان از چسب آکواریوم استفاده کرد یا بالعکس. ممکن است با انتخاب یک چسب نامناسب وسیله ی در حال تعمیر، به طور کامل خراب شود. بنابراین بسیار مهم است که در هنگام خرید چسب، محصولی متناسب با نیاز خود انتخاب کنید.

 

رول چسبی

 

قیمت چسب:

قیمت انواع چسب، بستگی به عوامل زیادی دارد. یکی از فاکتورهایی که بر قیمت چسب ها موثر هستند، قیمت ماده اولیه می باشد که به طور مستقیم کیفیت چسب را نیز تعیین می کند. مورد دیگری که بر قیمت چسب تاثیرگذار است، نیاز بازار و میزان تقاضا می باشد که می تواند در صرف هزینه شما برای انواع چسب نوسان هایی ایجاد کند.
عامل اثرگذار دیگر بر قیمت چسب، فروشگاه های چسب هستند که بنا به دلایل گوناگون، قیمت های متفاوتی از چسب ارائه می دهند. با در نظر داشتن این نکته که قیمت بیش از حد ارزان، اغلب مساوی است با کیفیت بسیار پایین، مهم است که در خرید از فروشگاه های چسب، دقت بیشتری داشته باشید. همچنین تعداد واسطه نیز می تواند در افزایش یا کاهش نرخ چسب، نقش مهمی را ایفا کند. روشن است که در صورت خرید از واسطه های اول یا دوم، قیمت پایین تر خواهد بود.

به منظور اطلاع از قیمت چسب های مختلف در سایت آریانا پکینگ، با ما تماس حاصل فرمایید. لازم به ذکر است که قیمت ها به جنس و نوع محصولات بستگی دارند. همچنین سفارش محصول در تعداد بالا نیز، امکان پذیر می باشد.

کاربرد انواع چسب:

کاربرد انواع چسب را می توان در زمینه های متعددی در دنیای امروز مشاهده کرد. از کاربردهای زندگی روزمره و روتین گرفته، تا استفاده در صنایع بزرگ و کارخانجات. چسب ها با توجه به نوع خاصی که دارند، موارد استفاده شان نیز منحصر به فرد و متفاوت می باشند. اما به طور کلی اگر بخواهیم درباره ی حوزه های کاربردی چسب سخن بگوییم، می توانیم به آثار هنری، کارهای مهندسی، نقشه کشی، چاپ، بسته بندی، صنعت خودرو، صنایع یخچال سازی، لوازم خانگی، بتن ریزی، صنایع غذایی و دارویی، ادارات و … اشاره کنیم.

 

تفنگ چسبی

صنایع بسته بندی آریانا، تولید و توزیع انواع چسب در تهران

چسب پازل چیست

چسب پازل، به دو صورت مایع و پودری تولید می شود که فرق چندانی با یک دیگر ندارند، اما استفاده از چسب مایع راحت تر است به این علت که چسب پودری را باید در آب حل کنیم و به صورت مایع در بیاوریم تا بتوانیم از آن استفاده کنیم.

چسب پازل بعد از خشک شدن شفاف می شود و تاثیری روی تصویر پازل ندارد. چسب پازل white glue مانند چسب قطره ای مایع است و استفاده از آن بسیار راحت می باشد.
مزایا

• این چسب برای چسباندن تکه های پازل کاربرد دارد

• به راحتی بیش از 1000 قطعه پازل را به هم می چسباند

• اندازه آن 100 میل و به شکل مایع شفاف است.

ویژگی های چسب پازل white glue

• بی رنگ ،مایع و شفاف

• محافظ برای قطعات پازل

• قابلیت خشک شدن در مدت زمان حدود 1 ساعت

• قدرت چسبندگی بالا

5/5 - (1 امتیاز)
نیاز مشاغل

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “صنایع بسته بندی آریانا، تولید و توزیع انواع چسب در تهران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *