نیاز مشاغل، برترین سامانه ثبت آگهی و تبلیغات مشاغل در کشور
نیاز مشاغل، برترین سامانه ثبت آگهی و تبلیغات مشاغل در کشور
شرکت چوب پلاست رویکان تولید کننده چوب پلاستیکی در مشهد

توضیحات آگهی

شرکت چوب پلاست رویکان تولید کننده چوب پلاستیکی در مشهد به شما عزیزان خدمات خود را ارائه میدهد برای آشنایی با این مجموعه با سایت نیاز مشاغل همراه باشید. در هنگام مراجعه حضوری و تماس تلفنی بگویید شما را در نیاز مشاغل دیده ایم.

نیاز مشاغل برترین بانک اطلاعات مشاغل و اصناف در کشور

خدمات شرکت چوب پلاست رویکان تولید کننده چوب پلاستیکی در مشهد

بزرگترین تولید کننده چوب پلاستیکی و محصولات چوب پلاست در کشور

چوب پلاست مشهد ، فروش چوب پلاست

شرکت چوب پلاست ، نمای چوب پلاست ، اجرای چوب پلاست

پروفیل چوب پلاستیک کامپوزیتی است که از اختلاط مواد پلیمری همچون پلی پروپیلن ، پلی اتیلن ، پی وی سی و انواع بایندر و پر کننده های سلولزی از قبیل خاک اره، پودر چوب و الیاف سلولزی، بوجود می آید. این محصول دارای ظاهری شبیه چوب وخواصی همچون پلاستیک است.کامپوزیت های چوبی پلاستیکی wood plastic composite که امروزه به اختصار wpc نامیده می شوند، کامپوزیتهایی هستند که از ترکیب موادی همچون الیاف چوب طبیعی، پلاستیک و ترموپلاستیک ها و نوعی آرد مخصوص ساخته می شوند. چوب پلاستیک polywood نوع بسیار جدیدی از این محصولات می باشد که درتولید آن از دو بخش مواد استفاده می گردد. در بخش چوب از مواد اولیه ای مانند الیاف تفاله، پوسته بادام زمینی، بامبو، کاه و در بخش پلاستیک از پلی اتیلن، پی وی سی و پلی پروپیلن ها استفاده می شود. این مواد پس از ترکیب در دستگاه های اکسترود، تشکیل یک خمیر قوام گرفته را می دهند که ماده اولیه این نوع کامپوزیت می باشد. پس از تشکیل این ماده اولیه و تهیه پروفیل ها و مقاطع مورد نیاز انواع مختلفی از زرین و مواد ترکیبی نیز به آنها افزوده می شود ودر آخرین مرحله این مواد در قالب ها شکل گرفته و خشک می شوند.

اطلاعات تماس با شرکت چوب پلاست رویکان تولید کننده چوب پلاستیکی در مشهد

تماس

خراسان رضوی > مشهد

شرکت چوب پلاست رویکان تولید کننده چوب پلاستیکی در مشهد

هنگام مراجعه حضوری و تماس تلفنی بگویید شما را در نیاز مشاغل دیده ایم

چوب پلاست یا چوب پلاستیکی چیست؟

چوب پلاست یا چوب پلاستیکی به ترکیبی از چوب طبیعی و مواد پلیمری مانند: پلی‌پروپیلن، پلی‌اتیلن، یا پلی‌وینیل کلراید اشاره دارد. این مواد پلیمری در فرآیند تولید چوب پلاست با چوب ترکیب می‌شوند و باعث افزایش خواص مکانیکی، مقاومت در برابر رطوبت و آفت‌ها، و پایداری ابعادی آن می‌شوند. چوب پلاست به دلیل خصوصیات منحصربه‌فرد خود مانند: مقاومت، سبکی، و زیبایی، در صنایع مختلف استفاده می‌شود.

چوب پلاست یا چوب کامپوزیتی یک ماده جدید است که با استفاده از مواد سازگار با محیط زیست تولید می شود. این محصول در گروه مواد کامپوزیتی یا چند سازه قرار می گیرد، به این معنی که از ترکیب دو یا چند ماده مختلف تشکیل شده است. مواد اولیه آن شامل: پودر چوب (که از ضایعات و دورریزهای صنایع چوبی به دست می آید)، پلیمر (مانند پلی اتیلن یا پلی پروپیلن)، افزودنی های لازم و پیگمنت های رنگی است.

این ترکیبات تحت فشار و حرارت قرار می گیرند تا به شکل پروفیل یا صفحات (شیت) تبدیل شوند. با استفاده از افزودنی ها و ترکیبات مختلف، خواص مکانیکی و فیزیکی محصول می تواند تنظیم شود. همچنین، افزودنی های لیگنوسلولزی یا مواد پرکننده دیگر نیز می توانند به ترکیب اضافه شوند تا خواص مورد نیاز را به محصول بدهند.

چوب پلاست با توجه به خواص مکانیکی و فیزیکی نسبتاً مطلوبی که دارد، می تواند جایگزینی مناسب برای محصولات چوبی سنتی مانند: الوارهای طبیعی، تخته های خرده چوبی و ورقه های فیبری باشد.

شرکت چوب پلاست رویکان تولید کننده چوب پلاستیکی در مشهد

5/5 - (1 امتیاز)
نیاز مشاغل

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شرکت چوب پلاست رویکان تولید کننده چوب پلاستیکی در مشهد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *