نیاز مشاغل، برترین سامانه ثبت آگهی و تبلیغات مشاغل در کشور
نیاز مشاغل، برترین سامانه ثبت آگهی و تبلیغات مشاغل در کشور

توضیحات آگهی

تولید کیسه توری راشل و پلاستیکی شرکت اکسیر ساز شمال در بابل، به شما عزیزان خدمات خود را ارائه میدهد برای آشنایی با این مجموعه با سایت نیاز مشاغل همراه باشید. در هنگام مراجعه حضوری و تماس تلفنی بگویید شما را در نیاز مشاغل دیده ایم.

نیاز مشاغل برترین بانک اطلاعات مشاغل و اصناف در کشور

خدمات تولید کیسه توری راشل و پلاستیکی شرکت اکسیر ساز شمال در بابل

شرکت اکسیر ساز شمال تولید کننده انواع توری های بسته بندی راشل و تولید کننده تخصصی انواع توری های پلاستیکی بافته شده مورد مصرف در صنایع کشاورزی می باشد.

این کیسه ها برای بسته بندی انواع محصولات کشاورزی از قبیل پیاز ، سیب زمینی ، مرکبات ، کلم و … استفاده می شود.

ویژگی های توری راشل اکسیر ساز شمال :

استحکام و مقاومت بالا – زیبایی و تنوع رنگ – داشتن نخ بر روی دهانه کیسه جهت سردوزی – دارای تنوع در ابعاد شامل : 50×37 و 65×45 و 80×50 و 80×60

مزایای استفاده از توری های راشل اکسیر ساز شمال :

سهولت تهویه هوا در داخل بسته بندی – جلوگیری از فاسد شدن محصول کیسه توری بسته بندی – قابل استفاده برای دستگاه های سورتیگ اتوماتیک

شرکت اکسیر ساز شمال برای سهولت مشتریان عزیز و حل مشکلات مربوط به کیسه های مورد نیاز دستگاه های سورتینگ اتوماتیک اقدام به تولید کیسه های بسته بندی به صورت رول نموده است. خصوصیات این کیسه ها همانند سایر کیسه های تولیدی این شرکت می باشد با این تفاوت که به صورت رول تولید می شود که مناسب برای دستگاه های سورتیگ اتوماتیک و سفارشات یکپارچه می باشد.

سایر محصولات این شرکت عبارتند از:

  • شید یا توری سایبان ( Shade net )
  • توری مش پلی اتیلن ( PE tubler mesh )
  • حصار توری ( Fence net)
  • توری ضد تگرگ ( Anti hail net )
  • توری ضد پرنده ( Anti bird net )
  • توری بادشکن (Wind breaker net )
  • توری ایمنی ( Safety net )
  • توری خرما ( Date net )
  • توری برداشت محصول ( Fruit harvesting net )

کیسه راشل

جهت اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش می توانید با مشاورین فروش ما ارتباط بگیرید. همچنین می توانید اطلاعات مورد نیاز خود را از وب سایت اکسیر ساز دریافت نمایید .

کیسه راشل/ کیسه توری بسته بندی کلم / کیسه توری بسته بندی پرتقال / کیسه کلم / کیسه پرتقال / کیسه پیاز / کیسه سیب زمینی / توری کلم

راه های ارتباطی با تولید کیسه توری راشل و پلاستیکی شرکت اکسیر ساز شمال در بابل

آدرس: بابل

لطفا هنگام مراجعه حضوری و تماس تلفنی بگویید شما را در نیاز مشاغل دیده ایم

 

ویژگی های کیسه توری راشل تولید شرکت اکسیرساز شمال

برای بسته‌بندی زیبا و استاندارد، کیسه‌های توری راشل تولید شده توسط شرکت اکسیرساز شمال، مناسب و با کیفیت طراحی شده تا محصولات در بهترین حالت در کیسه بارگذاری و قابل ارسال به مصرف کنندگان باشد.

  • بسته‌بندی انواع محصولات کشاورزی همانند سیب زمینی، پیاز، مرکبات، انار، هویج، گردو، سیر و…
  • تهویه هوا درون کیسه
  • استحکام و مقاومت بالا
  • زیبایی و تنوع رنگ برای مصرف داخل و چشم نوازی برای صادرات
  • رنگ کیسه‌های توری راشل همانند رنگ محصولاتی که قرار است بسته‌بندی شوند (پرتقالی، بنفش، قرمز، سبز تیره، سبز روشن، سفید، زرد، دو رنگ و…)
  • سهولت تهویه هوا در کیسه و جلوگیری از فاسد شدن محصول
  • تخلیه خاک و ضایعات از منافذ کیسه توری راشل

اکسیرساز شمال

مزایای کیسه توری راشل

1- دوام و ماندگاری بالاتر

هرچند جنس ماده پایه کیسه‌های توری پلاستیک است، اما کیسه توری راشل در مقایسه با کیسه‌های پلاستیکی معمول، دوام و ماندگاری به‌مراتب بیشتر و بهتری دارد. این کیسه‌ها برخلاف کیسه‌های پلاستیکی، یک‌بار مصرف نیستند و می‌توان به‌دفعات از آنها استفاده کرد. شما می‌توانید از کیسه توری راشل برای کارهای مختلفی مثل خرید، ذخیره‌سازی مواد غذایی و غیره استفاده کنید.

2- مشخص بودن محتوای کیسه‌ها

یکی از مزیت‌های اصلی کیسه‌های توری این است که محتویات داخل آن‌ها به‌طور کامل مشخص است. این مزیت هنگام خرید بسیار حائزاهمیت است، چراکه به‌راحتی متوجه کیفیت میوه‌ها و اقلام داخل کیسه می‌شوید؛ در حالی که در کیسه‌های پلاستیکی این امکان وجود ندارد و تنها بخش بالایی کیسه و میوه‌هایی که بالای بقیه میوه‌ها قرار دارند قابل مشاهده هستند.

این مزیت همچنین برای فروشندگان و مغازه‌داران بسیار مفید است، زیرا تنها با یک نگاه متوجه میزان موجودی مغازه می‌شوند و در صورت نیاز مجدداً سفارش خواهند داد.

3- جلوگیری از فساد مواد غذایی

کیسه توری راشل برای بسته بندی کلم و دیگر سبزیجات و مواد غذایی فاسدشدنی گزینه بسیار ایده‌آلی است، زیرا به‌خاطر عبور هوا و جلوگیری از حبس شدن گرما، به‌طرز قابل‌توجهی از فساد زودرس آن‌ها جلوگیری می‌کند. جنس کیسه توری راشل از پلاستیک پلیمری است که در مقابل رشد باکتری‌ها و تجزیه و خورده شدن توسط حشرات مقاومت بسیار خوبی دارد.

4- حجم قابل انعطاف

کیسه‌های توری راشل قابلیت انعطاف بالا و تحمل وزن زیادی دارند. با استفاده از این کیسه‌ها لازم نیست چندین کیسه همراه خود به خرید ببرید و همه‌ی خرید شما به‌راحتی داخل یک کیسه توری راشل جا می‌شود.

5- امکان نصب دستگیره

یکی از مشکلات اصلی کیسه‌های پلاستیکی، دستگیره‌های آزاردهنده آن‌هاست. این دستگیره‌ها مخصوصا زمانی که وزن محتویات کیسه زیاد باشد، حمل آن را با مشکل مواجه می‌کنند. یک مزیت اصلی کیسه توری راشل این است که امکان نصب دستگیره دارد، به‌راحتی پاره نمی‌شود و برای خریدهای زیاد و سنگین، بسیار مناسب است.

6- دوستدار طبیعت

کیسه‌های توری، برعکس کیسه‌های پلاستیکی یک‌بارمصرف، دوستدار طبیعت هستند. این کیسه‌ها را می‌توانید بارها و بارها استفاده کرده و با هر بار استفاده، از مصرف چند کیسه‌ پلاستیکی و بیشتر آلوده‌شدن محیط‌زیست جلوگیری کنید.

7- ایده‌آل برای استفاده در خانه

کیسه توری راشل برای استفاده در خانه و ذخیره سبزیجات هم ایده‌آل است. می‌توانید از کیسه‌های توری به‌جای کیسه‌های یک‌بارمصرف پلاستیکی برای نگهداری میوه‌ها و سبزیجات در خانه استفاده کنید. کیسه‌های توری برای محصولات با پوست ضخیم مانند سیب و پرتقال یا سبزیجات ریشه‌ای مانند پیاز، سیب زمینی و سیر مناسب هستند. برای محصولاتی که نیاز به تهویه دارند، محصول را درون کیسه گذاشته و از جایی آویزان کنید تا در معرض هوا خشک شود.

8- وزن کم

هرچند بسته‌بندی سبزیجات در سبدهای پلاستیکی نیز یک گزینه مناسب و بهداشتی برای بسته‌بندی به‌شمار می‌رود، اما علاوه بر قیمت بالای این سبدها نسبت به کیسه توری راشل، وزن آن‌ها نیز به‌مراتب بیشتر است. کیسه توری راشل از نظر وزنی بسیار سبک است و تقریباً می‌توان گفت وزنی ندارد و حمل و نقل سبزیجات با آن آسان‌تر از سبد است و مشکل مصرف پلاستیک و آسیب به محیط‌زیست را هم ندارد.

9- بسته‌بندی شکیل‌تر

بسته‌بندی سبزیجات و کلم در کیسه‌های توری نسبت به بسته‌بندی در گونی و کیسه‌های پلاستیکی بسیار شکیل‌تر است. این موضوع به‌خصوص در مورد اقلام صادراتی اهمیت بیشتری دارد، چراکه میوه‌ها و سبزیجات صادراتی باید در بسته‌بندی‌هایی محکم و در عین حال شکیل به کشور مقصد ارسال شوند.

تولید کیسه توری راشل و پلاستیکی شرکت اکسیر ساز شمال در بابل

5/5 - (1 امتیاز)
نیاز مشاغل

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تولید کیسه توری راشل و پلاستیکی شرکت اکسیر ساز شمال در بابل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *