نیاز مشاغل، برترین سامانه ثبت آگهی و تبلیغات مشاغل در کشور
نیاز مشاغل، برترین سامانه ثبت آگهی و تبلیغات مشاغل در کشور

توضیحات آگهی

غذای خشک گربه بالغ برند فیدار پت کالا در تهران، به شما عزیزان خدمات خود را ارائه میدهد برای آشنایی با این مجموعه با سایت نیاز مشاغل همراه باشید. در هنگام مراجعه حضوری و تماس تلفنی بگویید شما را در نیاز مشاغل دیده ایم.

نیاز مشاغل برترین بانک اطلاعات مشاغل و اصناف در کشور

خدمات غذای خشک گربه بالغ برند فیدار پت کالا در تهران

غذای خشک گربه بالغ در تهران برند فیدار

این محصول برای گربه ها بسیار خوش خوراک و با دانه بندی مناسب است و باعث سلامت پوست و موی گربه می شود.

خوش خوراک با دانه بندی مناسب

ایجاد شادابی و سلامت در پوست و مو

قابلیت هضم و جذب بالا و عدم ایجاد مشکلات گوارشی

تهیه شده از با کیفیت ترین مواد اولیه، همراه با مکمل های معدنی، ویتامینه اروپایی و انواع ریز مغذی ها

حاوی پروبیوتیک و اسید های آمینه تورین

ترکیبات:

پودر گوشت مرغ، پودر گوشت قرمز، پودر ماهی، پروتئین گیاهی، روغن ماهی، روغن سویا، چربی حیوانی گلوتن ذرت، آرد برنج، فیبر گیاهی، مخمر، پالپ چغندر قند، روغن گل گاو زبان، پریمیکس مولتی ویتامین، امگا 3، امگا 6، مواد معدنی و عناصر کمیاب.

توصیه نحوه غذا دهی

برای جلوگیری از بروز مشکلات گوارشی ناشی از تغییر نوع غذا بهتر است طبق دستور زیرغذای فیدار را با غذای قبلی مخلوط کرده تا به مرور دستگاه گوارش به غذای جدید عادت کند.

راه های ارتباطی با غذای خشک گربه بالغ برند فیدار پت کالا در تهران

آدرس: تهران

هنگام مراجعه حضوری و تماس تلفنی بگویید شما را در نیاز مشاغل دیده ایم

 

غذای خشک گربه بالغ چیست؟

غذاهای تجاری گربه به دو دسته کلی غذای خشک و غذای تر یا کنسروی تقسیم می شوند. غذای خشک همانطور که از اسمش مشخص است بعد از پخته شدن تحت فشار گرم قرار میگیرد (فرایند اکستروژن) و بطور کامل خشک می شود.

غذای خشک گربه از رطوبت بسیار پایینی برخوردار است و بصورت بیسکویت های کوچک برای مصرف گربه ها بوجود میاید و در نتیجه هم ماندگاری بالاتر و نگهداری راحتتری دارد. ترکیبات غذای خشک گربه بسته به نوع غذای خشک می تواند خیلی متنوع باشد، اما در هر صورت باید حاوی ترکیبات و مواد مغذی لازم و مورد نیاز بدن گربه باشد.

مواد تشکیل دهنده غذای خشک باید عمدتا پروتئین و چربی حیوانی (انواع گوشت مثل مرغ، گوساله، ماهی، بوقلمون و …) باشد و بعد موادی مثل غلات، کربوهیدراتها، سبزیجات و ویتامین ها و مواد معدنی هم می تواند به غذا اضافه شود.

مزایای غذای خشک گربه

ماندگاری بالا

همانطورکه گفتیم غذای خشک طی فرایند اکستروژن رطوبتش را از دست می دهد؛ علاوه براین بسته بندیشان محکم است و از عبور نور، رطوبت و هوا جلوگیری می کند. مصرف و دسترسی راحت از مهم ترین ویژگی های غذای خشک گربه است.

کمک به سلامت دندان ها

کروکت های غذای خشک ترد است و زمان جویدن مانند مسواک عمل کرده و دندان ها را جرم گیری می کند در نتیجه از تارتار شدن و ایحاد پلاک های دندانی جلوگیری می شود. طبق تحقیقاتی که روی گربه ها انجام گرفته است؛ غذای خشک ریشه دندان ها را تقویت می کند و در حفظ سلامت دندان ها کمک بسیاری می کند. علاوه بر این غذای خشک به دلیل رطوبت کمتری که دارد میزان باکتری های دهان را کاهش می دهد و این امر از خراب شدن دندان ها جلوگیری می کند.

میزان کالری مناسب

از مهم ترین ویژگی های غذای خشک گربه میزان کالری و انرژی آن است که از غذای مرطوب بالاتر می باشد و کربوهیدرات های موجود در غذای خشک انرژی لازم برای فعالیت گربه را تامین می کند.

غذای خشک گربه بالغ برند فیدار پت کالا در تهران

5/5 - (1 امتیاز)
نیاز مشاغل

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “غذای خشک گربه بالغ برند فیدار پت کالا در تهران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برچسب‌ها: