نیاز مشاغل، برترین سامانه ثبت آگهی و تبلیغات مشاغل در کشور
نیاز مشاغل، برترین سامانه ثبت آگهی و تبلیغات مشاغل در کشور

توضیحات آگهی

فروش اسباب بازی خارجی فروشگاه محبی در تهران به مدیریت مهدی محبی، به شما عزیزان خدمات خود را ارائه میدهد برای آشنایی با این مجموعه با سایت نیاز مشاغل همراه باشید. در هنگام مراجعه حضوری و تماس تلفنی بگویید شما را در نیاز مشاغل دیده ایم.

نیاز مشاغل برترین بانک اطلاعات مشاغل و اصناف در کشور

خدمات فروش اسباب بازی خارجی فروشگاه محبی در تهران

فروش اسباب بازی خارجی در تهران با بهترین قیمت بسیار مناسب

بهترین و با کیفیت ترین اسباب بازی های خارجی ، اسباب بازی های بورسی و برند ، اسباب بازی های سیسمونی

جغجغه ،دندانگیر ، اسباب بازی فکری ، اسباب بازی آموزشی ، اسباب بازی موزیکال ، رباتیک ، عروسک ، لگو ، باز فکری ، ماشین کنترلی ، هولا تویز ، اسباب بازی های نشکن

راه های ارتباطی با فروش اسباب بازی خارجی فروشگاه محبی در تهران

مدیریت : مهدی محبی

تهران > تهران

فروش اسباب بازی خارجی فروشگاه محبی در تهران

هنگام مراجعه حضوری و تماس تلفنی بگویید شما را در نیاز مشاغل دیده ایم

بهترین برندهای اسباب بازی در دنیا

حدود 40 درصد از بازار اسباب بازی در دنیا را امریکا به خود اختصاص می دهد و بیش از 50 درصد آن نیز در دست چین است. البته ژاپن نیز یکی دیگر از فعالان حوزه اسباب بازی در دنیا است که طی سالیان بسیار موفق عمل کرده است. صنعت اسباب بازی طی سالیان دچار تغییر و تحولات بسیاری شده است و هنوز هم همگامسازی این صنعت با تکنولوژی از جمله مهمترین عوامل تغییر در صنایع اسباب بازی دنیا است. مشهورترین کارخانه های اسباب بازی دنیا شامل کمپانی هایی می شود که در ادامه با آنها آشنا می شویم:

Melissa & Doug (ملیسا و داگ)

این کارخانه اسباب بازی با فروش سالانه حدود 325 میلیون دلار یکی از شناخته شده ترین کمپانی های اسباب بازی در دنیا است. این کمپانی امریکایی در کشور چین دایر است و اسباب بازی های خود را در چین تولید می کند.
ملیسا اند داگ کار خود را در سال 1988 در یک زیر زمین آغاز کرد و بیشترین تمرکز آن بر تولید اسباب بازی های آموزشی و پازل بود. در اسباب بازی های کمپانی ملیسا خبری از قطعات الکترونیکی نیست و بیشتر روی طرح های سنتی اسباب بازی کار می کند. با این که در عصر الکترونیک حضور داریم و حتی کودکان نیز به فضای جدید علاقه بیشتری نشان می دهند، با این وجود ملیسا همچنان طرفداران خود را دارا است و با بزرگان در این عرصه رقابت می کند.

Huile toys (هالی تویز)

این کمپانی در سال 1998 میلادی یکی از مشهورترین تولیدکنندگان اسباب بازی های فکری و سرگرمی بود که در چین تاسیس شد. محصولات این کمپانی از جنس پلاستیک بسیار با کیفیت و در محیطی فوق العاده ایمن و بهداشتی تولید می شوند و دارای استاندارد تولید ایمن در چین، اروپا و امریکا است. این کارخانه اسباب بازی با توجه به روانشناسی رنگ ها و اشکال، صداها و حرکات اقدام به تولید اسباب بازی های آموزشی برای کودکان می کند.

فروش اسباب بازی خارجی فروشگاه محبی در تهران

5/5 - (1 امتیاز)
نیاز مشاغل

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروش اسباب بازی خارجی فروشگاه محبی در تهران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *