نیاز مشاغل، برترین سامانه ثبت آگهی و تبلیغات مشاغل در کشور
نیاز مشاغل، برترین سامانه ثبت آگهی و تبلیغات مشاغل در کشور
فروش اسپری حجم دهنده مو و محصولات ایوروشه در فروشگاه فردیس تهران

توضیحات آگهی

فروش اسپری حجم دهنده مو و محصولات ایوروشه در فروشگاه فردیس تهران، به شما عزیزان خدمات خود را ارائه میدهد برای آشنایی با این مجموعه با سایت نیاز مشاغل همراه باشید. در هنگام مراجعه حضوری و تماس تلفنی بگویید شما را در نیاز مشاغل دیده ایم.

نیاز مشاغل برترین بانک اطلاعات مشاغل و اصناف در کشور

فروش اسپری حجم دهنده مو و محصولات ایوروشه در فروشگاه فردیس تهران

فروش لوازم آرایشی و تجهیزات آرایشگاهی | پخش لوازم آرایشی | عمده و تک | با تضمین کیفیت | زیر قیمت بازار

موهای نازک در بیشتر مواقع کم حجم هم هستند و به همین دلیل کف سر خالی دیده میشود که برای فرد بسیار ناخوشایند و آزاردهنده است؛ اما به کمک محصولات حجم دهنده و مناسب موهای ضعیف و نازک کمپانی ایوروشه (Yves Rocher) میتوان حجمی طبیعی به مو داد.

در فرمولاسیون سری محصولات Volume، از گل پنیرک استفاده شده که حجم دهندگی بالایی دارد. خاستگاه این گیاه اروپا است و به صورت خودرو به عمل میآید و تاثیر بینظیر و جادوییای در افزایش حجم تار موها دارد. یکی از سری محصولات حجم دهندهی ایوروشه، اسپری حجم دهندهی مو است که در حجم 200 میلی لیتر عرضه شده است. این اسپری علاوه بر اینکه ماندگاریِ افزایش حجم موها را که به کمک شامپوی حجم دهنده ایجاد شده بود، بالا میبرد خود نیز باعث افزایش حجم موها میشود.

این محصول بدون چرب کردن مو و ایجاد احساس چسبندگی باعث افزایش حجم ساقهی مو و همچنین حالت پذیری بهتر آن میشود. نحوهای استفاده از این اسپری بعد از هر بار استحمام است که باید از فاصلهی 20 سانتی متری و در حالی که سر به سمت جلو خم شده است بر روی موهای مرطوب یا خشک اسپری شود.

راه های ارتباطی با فروش اسپری حجم دهنده مو و محصولات ایوروشه در فروشگاه فردیس تهران

تماس

آدرس: تهران تهرانپارس

فروش اسپری حجم دهنده مو و محصولات ایوروشه در فروشگاه فردیس تهران

هنگام مراجعه حضوری و تماس تلفنی بگویید شما را در نیاز مشاغل دیده ایم

تاریخ تاسیس شرکت محصولات ایوروشه

ایـوروشه شرکت لوازم آرایشی خود را در سال ۱۹۵۹ تاسیس کرد. روند رو به رشد این شرکت به گونه‌ای بود که در عرض ۳ سال، اولین فروشگاه خود را افتتاح کرد. ایـوروشه در سال ۱۹۹۲ خود را بازنشسته کرد و در سال ۲۰۰۷ از دنیا رفت. این شرکت هم‌اکنون توسط نوه‌ی او بریس اداره می‌شود.

فروش اسپری حجم دهنده مو و محصولات ایوروشه در فروشگاه فردیس تهران

شعبه های رسمی در سراسر جهان

ایـوروشه امروزه در ۵ قاره و ۸۸ کشور جهان شعبه فعال دارد . در این شرکت ۱۳۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و بیش از ۲۰۰ هزار نفر به صورت غیر مستقیم مشغول به کار هستند. درآمد سالیانه‌ی این شرکت در سال ۲۰۰۴ بیش از ۲ میلیارد یورو قلمداد شده است.

شعار کمپانی ایوروشه

نکته قابل توجه در مورد این شرکت، اهمیت ویژه‌ای است که برای طبیعت اطراف خود قائل می‌شود. شعار تبلیغاتی ایــوروشه “باهم، برای یک ردپای مثبت” است که خود یکی از اهداف مهم این شرکت را تعریف و تبیین می‌کند.

محصولات تاثیرگذار

محصولات ایوروشه جز پربازدیدترین و محبوب ترین محصولات آرایشی و بهداشتی در کل جهان هستند. البته این محبوبیت اتفاقی نیست. اگر تنها یکی از محصولات این کمپانی را استفاده کرده باشید حتما با این نوشته موافق هستید.

محصولات ایوروشه عمدتا در حوزه آرایشی و بهداشتی هستند. محصولات آرایشی این برند مشهور شامل محصولات آرایش صورت، چشم، ابرو، لب ها، عطر و ادکلن و محصولات بهداشتی آن شامل محصولات مراقبت از بدن، استحمام و مراقبت از مو هستند.

فروش اسپری حجم دهنده مو و محصولات ایوروشه در فروشگاه فردیس تهران

5/5 - (1 امتیاز)
نیاز مشاغل

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروش اسپری حجم دهنده مو و محصولات ایوروشه در فروشگاه فردیس تهران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *