نیاز مشاغل، برترین سامانه ثبت آگهی و تبلیغات مشاغل در کشور
نیاز مشاغل، برترین سامانه ثبت آگهی و تبلیغات مشاغل در کشور

توضیحات آگهی

فروش تونر دستگاه کپی کونیکا مینولتا شرکت ماشینهای اداری الوند در تهران، به شما عزیزان خدمات خود را ارائه میدهد برای آشنایی با این مجموعه با سایت نیاز مشاغل همراه باشید. در هنگام مراجعه حضوری و تماس تلفنی بگویید شما را در نیاز مشاغل دیده ایم.

نیاز مشاغل برترین بانک اطلاعات مشاغل و اصناف در کشور

 

خدمات فروش تونر دستگاه کپی کونیکا مینولتا شرکت ماشینهای اداری الوند

انواع تونر دستگاه کپی کونیکا مینولتا

فیوزینگ دستگاه کپی کونیکا مینولتا

ایمیج یونیت دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا

قطعات قیمت مناسب در این مجووعه به صورت حرفه ای و تخصصی انجام می شود

لازم به ذکر است تمام اجناس فوق بصورت فابریک و بدون واسطه (با قیمتهای مناسب) موجود می باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی با فروش تونر دستگاه کپی کونیکا مینولتا شرکت ماشینهای اداری الوند

تماس:

ایمیل :

هنگام مراجعه حضوری و تماس تلفنی بگویید شما را در نیاز مشاغل دیده ایم

تونر دستگاه کپی چیست؟

تمامی کاربران دستگاه های کپی با اصطلاحی به نام تونر دستگاه کپی آشنایی دارند و بارها آن را شنیده اند. اما به راستی تونر چیست؟ آیا شما با تونر و نحوه کارکرد آن آشنایی دارید یا فقط اسم آن را شنیده اید؟ تونر در واقع نوعی پودر است که با فشردگی و غلظت زیاد، در کارتریج دستگاه کپی ذخیره می شود. تمامی دستگاه های کپی برای اینکه بتوانند اسناد مورد نظر را کپی کرده یا پرینت بگیرند، نیاز به تونر دارند. تونر فتوکپی به دو نوع مشکی و رنگی تقسیم می شود و با توجه به نوع دستگاه، از یکی از این دو نوع در آنها استفاده می شود.

تونر رنگی شامل رنگ های آبی، زرد و قرمز بوده و بر روی کارتریج با همین رنگ ها و یا کدهای مخصوص نشان داده می شونداین ماده در درون کارتریج قرار دارد و پس از چندین مرتبه چاپ و کپی به اتمام می رسد. بنابراین تونر از مواد مصرفی بوده و با اتمام آن باید به فکر تونر تازه برای دستگاه بود. تونر نقش زیادی در کیفیت چاپ و کارکرد قطعات دارد؛ به طوری که اگر از تونرهای نامرغوب و بی کیفیت استفاده شود ممکن است بخش های مختلف دستگاه از جمله کارتریج و درام دستگاه کپی با مشکل مواجه شود.

فروش تونر دستگاه کپی کونیکا مینولتا شرکت ماشینهای اداری الوند

ترکیبات و مشخصات تونر دستگاه کپی

به طور کلی تونر شامل ترکیبات پودر کربن، پلیمرهای خاص، پلی‌استر، رزین و اکسید آهن می باشد. مجموعه این عناصر تشکیل دهنده تونر دستگاه کپی هستند که در رنگ های مختلفی عرضه می شوند. امروزه کمپانی های بزرگی در زمینه ساخت تونر فعالیت دارند که در این زمینه اچ پی، کانن، توشیبا و زیراکس بیش از دیگر تولیدکنندگان مورد توجه می باشند. تونر به طور معمول در سایزهای ۱۴ تا ۱۶ میکرومتر است اما با توجه به میزان کیفیت مورد انتظار تصاویر، می توان این میزان را افزایش یا کاهش داد.

لطفا نظر خودتان را ثبت کنید
نیاز مشاغل

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروش تونر دستگاه کپی کونیکا مینولتا شرکت ماشینهای اداری الوند”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *