نیاز مشاغل، برترین سامانه ثبت آگهی و تبلیغات مشاغل در کشور
نیاز مشاغل، برترین سامانه ثبت آگهی و تبلیغات مشاغل در کشور
آرایش فصل پاییز

بهترین روش آرایش در فصل پاییز و سرما

بهترین روش آرایش در فصل پاییز و سرما، با شروع فصل پاییز و سرد شدن تدریجی هوا نوع پوشش و رنگ لباس‌ها هم تغیر می کند و باتوجه به سرد شدن هوا و سرد شدن رنگ ها نوع آرایش هم تغییر می کند. با توجه به درخواست بسیاری از خوانندگان مجله اینترنتی مو تن رو در این مقاله به آرایش فصل پاییز و معرفی چند مدل آرایش پاییزی می‌پردازیم. با نیاز مشاغل همراه باشید.

آرایش فصل پاییز

بهترین روش آرایش در فصل پاییز و سرما

بهتر است برای آرایش فصل‌های سرد سال از رنگ های درخشان و براق که برای فصل های بهار و تابستان مناسب است کمتر استفاده کنید. رنگ های گرم و تیره برای فصل پاییز مناسب‌تر هستند.

باتوجه به اینکه هوا سرد است و اغلب رنگ ها رو به سردی می رود بهتر است رنگ های گرم تر با تم نارنجی، بنفش، قرمز یا زرشکی استفاده کنیم. اگر پوست خیلی سفید و روشنی دارید بهتر است برای این فصل از رنگ های شادتر استفاده کنید. رنگ های آجری، نارنجی، مسی و یا قرمز روشن بعنوان رنگ های رژ مناسب تر این فصل توصیه می شود.

اگر پوست تیره تری دارید رنگ های نارنجی رنگ پوست شما را بسیار جذاب تر خواهد کرد .اگر پوست روشنی دارید رنگ های صورتی و یا شرابی زیبایی پوستتان را در این فصل دو چندان خواهد کرد.

میکاپ پاییزی

آرایش چشم های در فصل پاییز را یاد بگیرید

برای آرایش فصل پاییر یک پرایمر بردارید و روی پلک تان بزنید تا آرایش چشم تان را ماندگار کنید. سپس به سراغ رنگ های تیره یا دودی برای آرایش چشم بروید. ‌برای این که یک سایه چشم جذاب برای آرایش پاییزی تان داشته باشید، بهتر است تعداد رنگ های سایه ای که استفاده می کنید، از دو رنگ بیشتر باشد. برای رنگ پایه می توانید از رنگ های تیره مانند مشکی، زغالی، قهوه ای و… و برای سایه دوم می توانید از رنگ های طلایی، نارنجی، قرمز، زرد و… استفاده کنید. از رنگ های سرد استفاده نکنید و به سراغ رنگ های گرم بروید. سایه ای که در نزدیکی پلک تان استفاده می کنید، باید تیره تر باشد همچنین می توانید برای زیباتر کردن چشم های تان، پایین مژه های پایین هم کمی سایه بزنید.

خط چشم

آبرسانی صورت، از مهمترین اصول میکاپ در فصل پاییز

همانطور که در مطلب انواع جنس پوست و خصوصیات آنها توضیح دادیم، معمولا پوست ما به دلیل هوای سرد پاییزی، خشک می‌شود، در نتیجه به زمان بیشتری برای جذب محصولات مرطوب کننده نیاز دارد تا آرایش پاییزی شما به نرمی و لطافت انجام گیرد.
بنابراین حتما در این فصل سال، از یک لایه بردار ملایم استفاده کنید و سپس مقدار زیادی از مرطوب کننده مورد علاقه خود را درست قبل از خواب، به پوست خود بزنید تا با پوستی هیدراته و آماده آرایش، بیدار شوید.

جمع بندی:

با شروع دوباره فصل پاییز هوا سرد می‌شود و باید لباس‌های گرمی که جمع کرده بودید بیرون بیاورید. اما رنگ های گرم و سرگرم کننده پاییزی نباید فقط به لباس های شما ختم شود. اگر می خواهید واقعاً از این فصل نهایت استفاده را ببرید، باید روتین آرایش خود را نیز تغییر دهید. وقت آن رسیده که آن صورتی و زرد تابستانی روشن را با قرمز و نارنجی رمانتیک عوض کنید. یک روتین آرایش پاییزی در این فصل تفاوت زیادی را در ظاهر و اعتماد به نفس شما ایجاد می کند.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *