نیاز مشاغل، برترین سامانه ثبت آگهی و تبلیغات مشاغل در کشور
نیاز مشاغل، برترین سامانه ثبت آگهی و تبلیغات مشاغل در کشور
انواع قهوه

انواع قهوه و روش مصرف

انواع قهوه و روش مصرف، شاید شما هم جزو آن افرادی باشید که دغدغه زیادی برای خرید یک قهوه خوب دارند و به دنبال اطلاعات کاملی برای تشخیص قهوه خوب از قهوه بی کیفیت را دارند.

در این مقاله از نیاز مشاغل سعی کردیم یک راهنمای خریدانواع قهوه مختصر و مفید برای شما تهیه کنیم .زمانی که قهوه را آزمایش می­کنیم، به دنبال نرمی و پیچیدگی بدون طعم نامطلوب هستیم.

قهوه

انواع قهوه و روش مصرف اصولی

قهوه یکی از نوشیدنی های بسیار محبوب در سر تا سر جهان است. انواع قهوه های کافی شاپ که در کافه ها سرو می شوند اسامی گوناگونی دارند که قصد داریم معروف ترین آن ها برای شما معرفی کنیم تا با طرز تهیه و تفاوت آن ها با یک دیگر آشنا شوید. انواع قهوه های کافی شاپ در منو اعم از نوشیدنی های گرم و سرد، ممکن است شما را اندکی سر در گم کند. به همین جهت بهتر است آن ها را بشناسید.

درباره انواع قهوه و نکات تشخیص

انواع قهوه عربیکا و روبوستا، دو نوع اصلی دانه ­های همه قهوه ­ها هستند. پرورش دانه ­های روبوستا ارزان­تر و آسان­تر است. دانه ­های عربیکا، قهوه بهتری را می­سازند. بو دادن یا برشته کردن چیزی است که دانه ­های سبز را به قهوه تبدیل می­کند، که آماده آسیاب کردن و دم کردن هستند. نوع بو دادن اغلب بر روی برچسب بسته بندی درج می­شود . ممکن است مجبور شوید قبل از اینکه بفهمید کدام نوع را ترجیح می­دهید، آزمایش کنید.

انواع قهوه اسپرسو

قهوه اسپرسو محبوب ترین قهوه در تمام کافی شاپ ها به شمار می رود. هم با دانه های عربیکا و روبوستا به صورت جداگانه و هم چنین با ترکیب آن ها می توان اسپرسو تهیه کرد. آن چه که مهم است درجه آسیاب قهوه است.

قهوه ی اسپرسو ریز تر از قهوه های دمی و هم چنین قهوه فرانسه است اما درشت تر از قهوه ترک است. فنجان های کوچک سرو اسپرسو را معمولا قبل از ریختن اسپرسو در ظرف گرم می کنند. هم چنین می توانید قبل از سرو یا بعد از آن مقداری آب بنوشید.

قهوه اسپرسو

انواع قهوه آمریکانو

قهوه آمریکانو نیز در واقع قهوه ی اسپرسویی است که به آن آب جوش اضافه می شود. آمریکانو برای کسانی که می خواهند طعم اسپرسو را با غلظت کمتری تجربه کنند انتخاب مناسبی است‌. برای تهیه ی قهوه ی آمریکانو در مرحله ی اول می بایست اسپرسو را بریزید و سپس به آن آب جوش اضافه کنید.

قهوه ترک

قهوه ترک یکی از انواع قهوه های کافی شاپ که محبوب قلب های پدران و مادران نیز هست و معمولا در محیط های خانوادگی بیشتر این نوع قهوه سرو می شود. برای تهیه ی قهوه ی ترک از ظرف های مخصوصی استفاده می شود.

قهوه ترک

 

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *