نیاز مشاغل، برترین سامانه ثبت آگهی و تبلیغات مشاغل در کشور
نیاز مشاغل، برترین سامانه ثبت آگهی و تبلیغات مشاغل در کشور
دکوراسیون نقره ای منزل

دکوراسیون نقره ای در منزل

دکوراسیون نقره ای، ترکیب‌های رنگی مدرن منزل

اگر فضاهای مدرن را در دکوراسیون منزل دوست دارید؛ می‌توانید در پالت رنگی دیزاین به دکوراسیون نقره ای منزل فکر کنید. این ترکیب رنگ زیبا با کلی رنگ‌های زیبا می‌شود گرم‌تر یا سردتر کرد. تمامی این ترکیب‌های رنگی دکوراسیون داخلی نقره ای از ترندهای روز هستند؛ خصوصا رنگ‌های طلایی، صورتی، سفید، مشکی، بنفش و طوسی. این پالت رنگی را در هر فضای داخلی منزل می‌توان به کار برد: اتاق خواب، سرویس بهداشتی، هال و پذیرایی، راهرو و آشپزخانه. پس لطفا تا پایان این مطلب با ما همراه باشید تا نمونه‌های زیبای دکوراسیون نقره ای و رنگ‌های ترکیبی‌اش را ببینیم.

انواع ترکیب رنگ در دکوراسیون داخلی با لوازم

دکوراسیون با لوازم نقره ای را می‌توان با بازی رنگ‌ها پیش برد. یعنی تنها کافی است که نقره ای را وارد پالت رنگی منزل کنید اما همین‌که طیف‌های کم‌رنگ و پر رنگ آن را به کار برید یا رنگ‌های مکمل را در پالت آن استفاده کنید؛ کلی دیزاین‌های زیبا خلق می‌کنید. کافی است بدانید که کدام طیف را به کدام لوازم یا وسیله اختصاص دهید.

طراحی نقره ای

ترندترین ترکیب رنگ‌ها در دکوراسیون

  • نقره ای طلایی
  • نقره ای بنفش
  • طوسی نقره ای
  • نقره ای صورتی
  • نقره ای سفید

دکوراسیون نقره ای و طلایی

اگر عاشق فضاهای لاکچری هستید؛ نقره‌ ای ها را بریزید در طلایی‌ها! اکسسوری‌های طلایی لوکس را فرنیچر و مبلمان نقره‌ای و طوسی ست کنید. ترکیب رنگ دکوراسیون نقره ای و طلایی، نگاه‌ها را خیره می‌کند. فضایی لوکس و زیبا ایجاد می‌کند و گرمای طلایی، حالت صنعتی نقره ای را خنثی می‌کند.

دکوراسیون آشپزخانه با لوازم نقره ای

همچنین برای ایجاد دکوراسیون نقره ای آشپزخانه می‎‌توانید لوازم برقی و ظروف نقره ای زیبایی را در فروشگاه‌های لوازم خانگی پیدا کنید. این تم رنگی فضای آشپزخانه را به روز و مدرن می‌سازد.

طراحی نقره ای منزل

 

دکوراسیون نقره ای زیبا و شیک برای قسمت های مختلف منزل

رنگ نقره ای از انواع رنگ های متالیک و شیک است که دارای تم طوسی و یا خاکستری می باشد و درخشش و جلای خاصی دارد و شما می توانید از این رنگ درخشان و خیره کننده برای طراحی دکوراسیون داخلی قسمت های مختلف منزل خود استفاده کنید. در ادامه طراحی دکوراسیون نقره ای برای خانه های امروزی و مدرن را مشاهده خواهید کرد.

5/5 - (2 امتیاز)
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *