نیاز مشاغل، برترین سامانه ثبت آگهی و تبلیغات مشاغل در کشور
نیاز مشاغل، برترین سامانه ثبت آگهی و تبلیغات مشاغل در کشور
نصب سقف کاذب گچی شرکت شکوه پردیس آراد در قم

توضیحات آگهی

نصب سقف کاذب گچی شرکت شکوه پردیس آراد در قم

نصب سقف کاذب گچی شرکت شکوه پردیس آراد در قم به شما عزیزان خدمات خود را ارائه میدهد برای آشنایی با این مجموعه با سایت نیاز مشاغل همراه باشید. در هنگام مراجعه حضوری و تماس تلفنی بگویید شما را در نیاز مشاغل دیده ایم.

نیاز مشاغل برترین بانک اطلاعات مشاغل و اصناف در کشور

شرکت شکوه پردیس آراد:

با برند تجاری GBZ (جی بی زد)

تولید کننده تایل های گچی 60*60

تولید کننده سپری سقف کاذب سفید

نصب سقف کاذب گچی با بهترین کیفیت

وارد کننده پانل های نما با برند KARDEX، BOARDEX و AQUAPANEL

برای داشتن قیمت های رقابتی با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی با نصب سقف کاذب گچی شرکت شکوه پردیس آراد در قم

تماس : ۰۹۹۱۲۵۱۰۰۷۰

آدرس: قم شکوهیه فاز 2 کلاهدوز 8 پلاک 1042

نصب سقف کاذب گچی در قم

هنگام مراجعه حضوری و تماس تلفنی بگویید شما را در نیاز مشاغل دیده ایم


نکات مهم در اجرای سقف کاذب

برای اجرای سقف کاذب به نکات مهم درسقف باید توجه داشته َاول این که برای آویز سقف کاذب از آویز مفتول استفاده کنیم هم کار استاندار می شود و هم اجرای آسان دارد و می توانیم سقف را راحتتر و دقیق تر ریگلاژ کنیم.اجرای سقف کاذب آسان است ولی حساس باید حتمان به نکات حساس توجه کنیم. در سقف حتما از ht90 استفاده کنیم که سقف محکم تر شود‌ و آویز به صودت عمود قرار بگیرد.اجرای سقف کاذب با ابزار آلات اصلی کناف انجام شود که مهم است مثلا برای اجرای سقف کناف انتهای پانل باید پخ زده شود که در قسمت درز گیری موج دیده نشود و بتونه کار بتواند راحتر بتونه کاری و درز گیری را انجام دهد.برای زدن پانل و اجرای پانل سقف و دیوار کاذب به هیچ وجع در انتهای پانل پیچ زده نشود چون پیچ زدن در انتهای پانل هیچ معنز ندارد. باید حد اقل 15 سانت فاصله داشته باشد. اصول اجرایی و رعایت سقف و دیوار کاذب بسیار زیاد هستند. که نوشتن آن به یک مقاله طولانی نیاز است. چند نکته مهم و کوتاه در اجرای سقف کاذب را در ادامه به شما خواهیم. گفت تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید

 

انواع سقف کاذب پانل گچی

پانل گچی ، که با عنوان گچبرگ ، دیوارتخته ، تخته گچی ، دیوارخشک و یا ورق کناف نیز شناخته میشود، در واقع ورق هایی از جنس گچ بصورت پیش ساخته و آماده ایست که در ابعاد 1.2 در 2.4 متر در ضخامت 9.5 و 12.5 میلیمتر در دسترس میباشد . این متریال از نظر کیفیت و کارایی انواع گوناگونی دارد و شامل : ورق گچی ساده RG ، ورق گچی ضد آب MR ، گچبرگ ضدحریق FR ، تخته گچی ضد آب و حریق FM میباشد.

ارزانترین و ساده ترین نوع سقف کاذب پانل گچی RG میباشد، که برای محیط هایی با شرایط نرمال (بدون رطوبت و حرارت بالا) با کاربری ساده (فضاهای مسکونی ، لابی ساختمان ، اداری ) مناسب است. اما اگر فضای شما در محیط مرطوب همچون (حمام ، سرویس بهداشتی ، استخر ، شهرهایی با آب و هوای مرطوب) باشد باید از گچبرگ های MR استفاده کرد ، تا در طول مدت زمان دچار تغییر رنگ و فرسایش نشود.

محیط هایی هستند که ضدحریق و حرارت بودن سقف کاذب از اصلی ترین و مهمترین فاکتور به حساب می آید (همچون اتاق سرور ، برخی محیط های صنعتی )، که باید از ورق کناف FR استفاده شود. در نهایت برای فضاهایی که رطوبت بالایی داشته و از طرفی باید از سقف ضدحریق استفاده نمود ، ورق گچی FM که در برابر هر دو شرایط مقاوم است ، پیشنهاد میشود.

5/5 - (2 امتیاز)
نیاز مشاغل

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نصب سقف کاذب گچی شرکت شکوه پردیس آراد در قم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *