نیاز مشاغل، برترین سامانه ثبت آگهی و تبلیغات مشاغل در کشور
نیاز مشاغل، برترین سامانه ثبت آگهی و تبلیغات مشاغل در کشور
خرید دستگاه هیتر گلخانه ایران بذر در بندرعباس

توضیحات آگهی

خرید دستگاه هیتر گلخانه ایران بذر در بندرعباس

خرید دستگاه هیتر گلخانه ایران بذر در بندرعباس به شما عزیزان خدمات خود را ارائه میدهد برای آشنایی با این مجموعه با سایت نیاز مشاغل همراه باشید. در هنگام مراجعه حضوری و تماس تلفنی بگویید شما را در نیاز مشاغل دیده ایم.

نیاز مشاغل برترین بانک اطلاعات مشاغل و اصناف در کشور

قابلیت جابه جایی راحت با استفاده از چرخ

خرید دستگاه هیتر گلخانه ایران بذر در بندرعباس

راندمان و کارایی بسیار بالا

ظرفیت گرمایی کافی و مناسب برای گلخانه ها

قابلیت تنظیم خودکار و سیستم هوشمند

امنیت و ایمنی بالا

نصب و راه اندازی راحت

برای خرید دستگاه هیتر گلخانه تنها کافیست با شرکت نوین گستر در ارتباط باشید

فروش دستگاه هیتر گلخانه ای /قیمت دستگاه هیتر گلخانه

راه های ارتباطی با خرید دستگاه هیتر گلخانه ایران بذر در بندرعباس

تماس : ۰۹۳۶۵۱۹۱۲۹۲

آدرس : بندرعباس

خرید دستگاه هیتر گلخانه ایران بذر در بندرعباس

هنگام مراجعه حضوری و تماس تلفنی بگویید شما را در نیاز مشاغل دیده ایم


فروش بخاری گلخانه ای | خرید هیتر گلخانه ای برقی، گازی و گازوئیلی

گیاهان موجود در گلخانه برای اینکه رشدی مناسبی داشته و از آسیب دور باشند، باید دمایی استاندارد داشته باشند. به منظور تامین این دما از دستگاه هایی با نام هیتر گلخانه استفاده میشود. هیتر یا بخاری گلخانه با استفاده از انرژی گاز یا گازوئیل یا برق گرمای مناسب سالن گلخانه را فراهم میکند.

فروش هیتر گلخانه در بندرعباس

انواع هیتر گلخانه

بخاری های گلخانه در سه مدل هیتر تابشی، کوره هوای گرم و جت هیتر قابل تهیه می باشند که بسته به شرایط گلخانه و گیاهان مدل مورد نظر باید انتخاب شود.

هیتر های تابشی به منظور تولید گرمای یکنواخت و نقطه ای مورد استفاده قرار می گیرند و بیشتر در گلخانه هایی با متراژ گم قابل استفاده می باشند. این هیتر ها به عنوان هیتر فضای باز نیز شناخته می شوند.

کوره هوای گرم بیشتر در گلخانه های صنعتی و گلخانه هایی با مساحت بزرگ مورد استفاده قرار میگیرد. این نوع هیترها قدرت بسیاری در تولید گرما دارند و به سبب طراحی آنها به آنها هیتر گلخانه کابینتی نیز گفته میشود.

جت هیتر ها همانطور که از نامشان پیداست به شکل جت یا موشکی طراحی میشوند و امکان آویزان کردن آنها از سقف وجود دارد. در گلخانه ها باید از جت هیتر دودکش دار استفاده شود تا الاینده های موجود به صورت کامل به خارج از گلخانه منتقل شوند.

خرید هیتر گلخانه صنعتی

گروه صنعتی ایران بذر نزدیک به چند دهه می باشد که در تولید انواع هیترهای صنعتی و نیمه صنعتی فعالیت دارد. هیترهای تولیدی این واحد صنعتی به دلیل بهره مندی از قطعات باکیفیت و همینطور استفاده از تکنولوژی های روز در تولید آنها، از جمله بهترین هیترهای گلخانه و کارخانه داخل کشور می باشد که در تعداد بسیار زیادی از گلخانه ها و واحد های صنعتی داخل کشور و کشورهای همسایه نصب شده است.

این واحد صنعتی امکان سفارش محصول به صورت مستقیم از کارخانه را فراهم کرده است که در نتیجه ی آن می توانید محصولی کاملا مطابق با نیازهای خود با قیمتی بسیاری مناسب و به قیمت کف بازار سفارش دهید و در مدت زمانی کوتاه تحویل بگیرید.

 

هیتر گلخانه دسته دوم

توصیه ی کارخانه ایران بذر خریداری هیترهای نو برای گلخانه می باشد. هیتر وسیله ای است که در دماهای بسیار بالا کار میکند. این دمای بالا بخصوص در قسمت کوره بیشتر وجود دارد. در صورتی که هیتر دسته دوم خریداری شده در سال های استفاده هیچ سرویسی ندیده باشد، احتمال اسیب به ان وجود خواهد داشت در حالی که ممکن است شما مدتی پس از خرید محصول از آن مطلع شوید!

همچنین وجود برندهای متفرقه در بازار نیز عامل دومی می باشد که خرید هیتر گلخانه دسته دوم را مشکل زا کرده است. اگر محصول تولیدی توسط کارگاهی ناشناخته تولید شده باشد و سال ها نیز بدون سرویس مورد استفاده قرار گرفته باشد، امکان وجود درز در بین کوره و لوله های ان وجود دارد و این درز بدون انکه شما متوجه شوید، گازهای مضری را وارد گلخانه خواهد کرد و مشاهده شده است که در برخی مواقع هزینه و زیان بسیاری را برای مصرف کننده ایجاد میکند.

5/5 - (1 امتیاز)
نیاز مشاغل

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید دستگاه هیتر گلخانه ایران بذر در بندرعباس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *