نیاز مشاغل، برترین سامانه ثبت آگهی و تبلیغات مشاغل در کشور
نیاز مشاغل، برترین سامانه ثبت آگهی و تبلیغات مشاغل در کشور

توضیحات آگهی

فروش دستگاه پرس 200 تن عبدی در قزوین

فروش دستگاه پرس 200 تن عبدی در قزوین با مدیریت سیروس عبدی به شما عزیزان خدمات خود را ارائه میدهد برای آشنایی با این مجموعه با سایت نیاز مشاغل همراه باشید. در هنگام مراجعه حضوری و تماس تلفنی بگویید شما را در نیاز مشاغل دیده ایم.

نیاز مشاغل برترین بانک اطلاعات مشاغل و اصناف در کشور

دستگاه پرس 200 تن کره ای

مدل Da-200

12/24 ضرب در دقیقه

ارتفاع اسلاید 650 م م

تنظیم اسلاید 160 م م

ابعاد میز 1.20 * 2.50

کورس 30 سانت

دستگاه در حد نو

برای استعلام قیمت پرس دروازه ای و سایر ماشین الات و کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمایید.

تماس : ۰۹۹۱۱۵۰۰۹۵۷

آدرس 2: قزوین ، جاده بوئین زهرا، سه راهی چینی مرجان چهار راه شاهین تپه، سمت چپ به سمت سولیقان، کیلومتر 7، شرکت تولیدی صنعتی شایان اعتماد

فروش دستگاه پرس 200 تن عبدی در قزوین

هنگام مراجعه حضوری و تماس تلفنی بگویید شما را در نیاز مشاغل دیده ایم

 


دستگاه پرس هیدرولیک 200 تن دروازه ای

دستگاه پرس هیدرولیک 200 تن دروازه ای به علت دقت و قوی بودن قدرت فشار، در صنایع مختلفی مانند صنعت خودروسازی، فلزکاری، ساخت قطعات الکترونیکی و غیره استفاده می‌شود. علاوه بر این، مقرون به صرفه بودن عملکرد و قدرت پرسنلی بالا، باعث جذب تولیدکنندگان و صنایع به استفاده از این دستگاه می‌شود. از آنجایی که دستگاه پرس 200 تن تحت تاثیر تمامی شرایط استفاده قرار می‌گیرد، کارایی، دقت و ایمنی این دستگاه بسیار مهم می‌باشد.

در این مقاله به بررسی و تحلیل عملکرد دستگاه پرس 200 تن، مزایا و معایب استفاده از آن، ماهیت فناوری‌های مورد استفاده در این دستگاه و نیز روش‌های بهینه‌سازی استفاده از آن می‌پردازیم. همچنین، در نهایت به نکات مهمی که در انتخاب و استفاده از این دستگاه باید مد نظر قرار داد، پرداخته و نتیجه‌گیری‌هایی به دست آمده را مطرح خواهیم کرد.

دستگاه پرس 200 تن و دیگر پرس های هیدرولیک دروازه ای در انواع مختلف دستی برقی ضربه ای در ابعاد و تناژهای مختلف در ایران و چین تولید میشوند ، دستگاه پرس 200 تن دروازه ای هیدرولیک با پمپ دستی دو سرعته نمونه ای از این پرس ها است که برای کارهای نسبتا کوچک برای در آوردن و یا جا زدن بلبرینگ پرس سیبک و دیگر قطعات در تعمیرگاه ها مورد استفاده قرار میگیرد.

5/5 - (1 امتیاز)
نیاز مشاغل

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروش دستگاه پرس 200 تن عبدی در قزوین”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *