نیاز مشاغل، برترین سامانه ثبت آگهی و تبلیغات مشاغل در کشور
نیاز مشاغل، برترین سامانه ثبت آگهی و تبلیغات مشاغل در کشور
تولید سبد پلاستیکی حمل گوشت و مرغ شایان شهاب کویر در تهران

توضیحات آگهی

تولید سبد پلاستیکی حمل گوشت و مرغ شایان شهاب کویر در تهران

تولید سبد پلاستیکی حمل گوشت و مرغ شایان شهاب کویر در تهران به شما عزیزان خدمات خود را ارائه میدهد برای آشنایی با این مجموعه با سایت نیاز مشاغل همراه باشید. در هنگام مراجعه حضوری و تماس تلفنی بگویید شما را در نیاز مشاغل دیده ایم.

نیاز مشاغل برترین بانک اطلاعات مشاغل و اصناف در کشور

تولید سبد پلاستیکی در تهران

تولید سبد کشتارگاهی و حمل گوشت و مرغ

فروش سبد حمل قارچ ، سبد میوه و قفس حمل مرغ با قیمت مناسب

شرکت شایان شهاب کویر تولید کننده انواع سبد پلاستیکی لبه کوتاه و بلند و قفس حمل مرغ می باشد. شرکت فوق سبد های پلاستیکی رنگی از جمله سبد کشتارگاهی و سبد حمل قارچ را از بهترین متریال اولیه تولید می کند. تمام تولیدات شرکت شایان شهاب کویر ، دارای 3 ماه گارانتی و تضمین کیفیت است.

برای اطلاع از موجودی و یا ثبت سفارش با شماره های درج شده در آگهی در تماس باشید.

ارسال به سراسر کشور

تماس: ۰۹۱۲۹۲۵۲۱۵۰ – ۰۹۱۳۳۵۹۲۲۱۶ – ۰۹۱۳۱۵۳۳۱۴۳

آدرس : تهران

ساعت کاری : 8 الی 20

تولید سبد پلاستیکی حمل گوشت و مرغ شایان شهاب کویر در تهران

هنگام مراجعه و تماس تلفنی بگویید شما را در نیاز مشاغل دیده ایم


راه اندازی خط تولید سبد پلاستیکی

یکی از بهترین خط تولید هایی که افراد می توانند در کشورمان ایران راه اندازی نمایند، خط تولید سبد پلاستیکی گوشت و مرغ می باشد و این امر بنا به دلیل های مختلف می باشد و دلیل های زیادی دارد. یکی از علت هایی که افراد می بایست با تکیه بر آن اقدام به راه اندازی یک خط تولید سبد میوه نماید سود خوب آن در کنار مشتری های بسیار زیاد است که باعث می گردد فروش و درآمد در این خط تولید بالا باشد.

اولین ابزاری که برای راه اندازی خط تولید سبد مورد نیاز است یک دستگاه تزریق پلاستیک می باشد. این نوع دستگاه ها توسط برند های مختلفی به فروش می رسند و از مهم ترین و پایه ای ترین دستگاه های مورد نیاز برای راه اندازی خط تولید سبد میوه می باشد. این دستگاه ها در مدل های مختلف و همچنین قیمت های منحصر به فرد موجود هستند و افراد می توانند با توجه به بودجه ی خود یکی از آن ها را خریداری و از آن در جهت ایجاد خط تولید سبد های میوه استفاده نمایند.

سبد کشتارگاه

شرکت شایان شهاب کویر تولید سبد پلاستیکی میوه و مرغ

زمانی که به سراغ خرید و استفاده از سبد پلاستیکی می‌روید، لازم است تا گزینه مناسبی را برای انتخاب خود داشته باشید. گزینه‌ای که ویژگی‌های مشخصی را دارد. این ویژگی‌ها به شما کمک خواهند کرد تا بتوانید به خوبی نیاز خود را از خرید یک سبد پلاستیکی تامین کرده و به انتخاب درستی دست پیدا کنید. شرکت تولیدی شایان شهاب کویر با بیش از سال ها سابقه درخشان پیشرو در زمینه تولید انواع قطعات صنعتی پلاستیکی و ایجاد سهولت در فروش محصولات تولیدی ، فعالیت خود را در زمینه تامین ظروف و سبد های مورد نیاز کارخانجات صنایع لبنی ، غذایی ، کشاورزی و خودروسازی و … آغاز نموده است و در این مسیر ضمن توجه به ارتقاء هر چه بیشتر کمی و کیفی محصولات ، فعالیتها ، بهبود فرآیندها را نیز مد نظر قرار داده است.

مدیریت گروه صنعتی شایان شهاب کویر در تلاش است با ورود به گروههای دیگر مانند سبد ماهی و میگو، سبد انگور و خرما، سبد نان و سبزیجات، سبد لبنیاتی و مرغ و گوشت و… به عنوان یک تولید کننده برتر ایرانی گامی بزرگ در صنعت پلاستیک در داخل و خارج از کشور بردارد.

تولید سبد پلاستیکی حمل گوشت و مرغ شایان شهاب کویر در تهران


قیمت دستگاه تولید سبد میوه  , قیمت دستگاه تولید سبد پلاستیکی , هزینه کارگاه تولید سبد میوه , دستگاه تولید سبد گوجه , قیمت دستگاه تولید سبد میوه دست دوم , مواد اولیه تولید سبد میوه , قیمت دستگاه تولید سبد گوجه , کارخانه تولید سبد گوجه

5/5 - (2 امتیاز)
نیاز مشاغل

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تولید سبد پلاستیکی حمل گوشت و مرغ شایان شهاب کویر در تهران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *