نیاز مشاغل، برترین سامانه ثبت آگهی و تبلیغات مشاغل در کشور
نیاز مشاغل، برترین سامانه ثبت آگهی و تبلیغات مشاغل در کشور

توضیحات آگهی

فروش بدلیجات عمده و زیورآلات برلیان در تهران

فروش بدلیجات عمده و زیورآلات برلیان در تهران به شما عزیزان خدمات خود را ارائه میدهد برای آشنایی با این مجموعه با سایت نیاز مشاغل همراه باشید. در هنگام مراجعه حضوری و تماس تلفنی بگویید شما را در نیاز مشاغل دیده ایم.

نیاز مشاغل برترین بانک اطلاعات مشاغل و اصناف در کشور

مرکز پخش برلیان ارائه دهنده زیورآلات به صورت عمده در سرتاسر کشور می باشد. بهترین و به روز ترین کالاهای زنانه، مردانه و بچه گانه در دسته بندی های زیر می باشد:

انواع دستبند و گردنبند استیل و جواهری
انواع پابند و گوشواره استیل و جواهری
جهت ثبت سفارش با واحد فروش تماس حاصل نمایید.

تماس : ۰۹۳۳۲۹۵۸۰۰۰ – ۰۹۱۲۲۹۳۲۳۰۰

آدرس: تهران بازار بزرگ خیابان 15 خرداد بعد از مسجد امام سرای اقبال طبقه اول پ 22 و 23

ساعت کاری : 9 الی 21

فروش بدلیجات عمده و زیورآلات برلیان در تهران

هنگام مراجعه حضوری و تماس تلفنی بگویید شما را در نیاز مشاغل دیده ایم

 


بهترین قیمت بدلیجات عمده

یکی از مهمترین دلایل روی آوردن به زیورآلات بدلی از همان ابتدا قیمت بدلیجات بوده است. پایین بودن قیمت بدلیجات به نسبت طلا و نقره این امکان را می‌دهد که هر کس با هر توان مالی بتواند یک زیور زیبا داشته باشد. در زمان گذشته قیمت طلا به نسبت درآمد مردم زیاد نبود و افراد به راحتی برای مناسبتها و مراسم گوناگون و حتی گاهی به قصد پس انداز طلا می‌خریدند اما امروزه با توجه به نرخ تورم توان خرید این فلز گراینقیمت بسیار کم شده است اما مگر می‌شود میل به زیبایی را کاهش داد؟ پس راه چاره چیست؟ مناسب بودن قیمت بدلیجات این مشکل را حل کرده است. امروزه طراحی بدلیجات بسیار ظریف و نزدیک به طلا انجام می‌شود به طوری که تشخیص اصل یا بدل بودن زیورالات به راحتی صورت نمی‌گیرد.

نکات مهم در خرید بدلیجات رنگ ثابت

استفاده از کلمه بدلی یا بدلیجات برای این دسته از زیورآلات به آن علت بود که در گذشته استفاده از طلا و نقره برای زیور رواج بسیار داشت و کمتر کسی از فلزات دیگر استفاده می کرد و بعدها که از فلزاتی مثل روی، مس و نیکل برای ساخت زیور استفاده شد تلاش بر این بود که شبیه به طلا باشند تا محبوب واقع شوند و به همین دلیل نام بدل گرفتند یعنی کپی شده از طلا. اما امروز بدلیجات رنگ ثابت دنیای گسترده ای دارند. نه تنها فلزات بلکه سنگهای مختلف، چوب، نخ و پارچه، پلاستیک و… همه وارد این جهان زیبا و رنگارنگ شده‌اند.

 

مزایای خرید بدلیجات عمده

خرید اجناس به ‌صورت عمده همیشه با صرفه‌ ترین روش برای خرید هر محصولی است. این نکته همیشه برای فروشندگان بدلیجات نیز حائز اهمیت است.

خرید به‌ صورت عمده چند مزیت برای خریداران به‌ همراه دارد. اولین آن کاهش در هزینه ‌های اولیه است. قیمت خرید خرده به‌ هیچ‌ عنوان به‌ صرفه نیست لذا برای صرفه ‌جویی در هزینه‌ های خرید نه‌ تنها در صنف بدلیجات بلکه در هر محصولی خرید عمده بهترین تصمیم برای شروع و ادامه‌ هر کسب‌ و کاری است.

دومین مزیت این خرید دسترسی به کلکسیونی از انواع بدلیجات در یک مرحله از خرید است. عمده‌ فروشان که سرمنشأ توزیع اجناس هستند، متنوع ‌ترین اجناس را در اختیار دارند.

 

ویژگی بدلیجات با کیفیت

بدلیجات به دلیل اینکه به طور چشمگیری مورد توجه اند و مورد استفاده عموم مردم قرار دارند باید از یک سری ویژگی های خاص برخوردار باشند که بتوانند در استفاده روزانه مخاطبان را راضی نگه دارد. ازجمله بارزترین این ویژگی ها عبارتند از:

اولین نکته‌ای که به ذهن می‌رسد رنگ ثابت بودن بدلیجات است. رنگ ثابت بودن بدلیجات ویژگی برتر هر نوع از بدلیجات است که سبب تفاوت و تمایز آن از سایرین می شود. بسیار مهم است که این زیور آلات در طول شبانه روز و در طی تماس با بدن و مواد شوینده و آب تغییر رنگ ندهد و مدتی پس از استفاده از زیبایی آن کاسته نشود.

دومین ویژگی مهم نگین ‌کاری محکم است. نگین های به کار رفته در انواع زیورآلات جلوه خاص و درخششی دو چندان به آن می‌دهد، و در صورت افتادن جای خالی آن جلوه ای نازیبا به کار می بخشد. اکثرا می‌بینیم که در زیورآلات و جواهرات گران قیمت از روش های مخراجکاری برای محکم کردن و ثابت بودن نگین ها استفاده می‌شود. چرا که این نوع از کاشت نگین توسط دست و به وسیله متخصصین انجام می‌شود که دوام چندین برابری به کار می دهد.

ضد حساسیت بودن از دیگر فاکتورهای مهم در خرید بدلیجات با کیفیت است. هر مقدار که زیبایی محصولی، شما را به استفاده از آن ترغیب کند، اما در صورت استفاده دچار حساسیت و قرمزی پوست شوید، قید استفاده از آن را خواهید زد. برندهای باکیفیتی همچون ژوپینگ این نکته را در هدف خود قرار داده اند که عدم استفاده از فلز نیکل در محصولات شان آن ها را تبدیل به یک محصول ضد حساسیت کرده است تا خیال مخاطبین خود را در استفاده از آن به طور کامل راحت کنند.

فروش بدلیجات عمده و زیورآلات برلیان در تهران

لطفا نظر خودتان را ثبت کنید
نیاز مشاغل

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروش بدلیجات عمده و زیورآلات برلیان در تهران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *