نیاز مشاغل، برترین سامانه ثبت آگهی و تبلیغات مشاغل در کشور
نیاز مشاغل، برترین سامانه ثبت آگهی و تبلیغات مشاغل در کشور

توضیحات آگهی

راه های ارتباطی

دکتر سید محمد کاظم رشته احمدی | متخصص گوش و حلق و بینی در شیراز

دکتر سید محمد کاظم رشته احمدی | متخصص گوش و حلق و بینی در شیراز عضو انجمن جراحان گوش و حلق و بینی به شما عزیزان خدمات خود را ارائه میدهد برای آشنایی با این مجموعه با سایت نیاز مشاغل همراه باشید.

نیاز مشاغل برترین بانک اطلاعات مشاغل و اصناف در کشور

  • اعمال زیبایی ،جراحی پلاستیک
  • جراحی زیبایی بینی (بینی گوشتی و بینی استخوانی)
  • ترمیم جراحی های بینی
  • جراحی زیبایی پلک (بلفاروپلاستی)
  • جراحی زیبایی گوش، (اتوپلاستی)
  • رفع زگیل و خال با لیزر
  • رفع غبغب
  • سنترال لب
  • اعمال جراحی غیر زیبایی
  • جراحی لوزه
  • جراحی جهت رفع خرخر uppp
  • جراحی گوش جهت رفع عفونت
  • جراحی انحراف بینی(سپتوپلاستی)
  • آندوسکوپی سینوس
  • جراحی شکستگی بینی
  • اعمال زیبایی غیر جراحی تزریق چربی، ژل و بوتاکس

اطلاعت تماس

شماره تماس: 091759031380917311598107132339217

مطب اول: شیراز، بلوار شاهد، بین کوچه 5 و 7، ساختمان افلا‌ک، طبقه 3، واحد 303

مطب دوم: شیراز، خیابان زند، نبش صورتگر، روبروی بیمارستان شهید فقیهی، ساختمان کیمیا، طبقه پنجم

ساعت کاری : شنبه تا پنج شنبه صبح از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۳ مطب شاهد

عصر ها شنبه تا چهارشنبه ۱۸ تا ۲۰:۳۰ مطب زند

هنگام مراجعه و تماس تلفنی بگویید شما را در نیاز مشاغل دیده ایم


 

جراح پلاستیک بینی

معرفی دکتر محمد کاظم رشته احمدی متخصص گوش و حلق و بینی در شیراز

دکتر سید محمد کاظم رشته احمدی، پزشک متخصص گوش حلق و بینی در شیراز هستند که در زمینه های جراحی پلاستیک بینی، بلفاروپلاستی، اتوپلاستی تخصص دارند و بیماران را ویزیت می کنند. مطب دکتر سید محمد کاظم رشته احمدی در مطب اول: شیراز، بلوار شاهد، بین کوچه 5 و 7، ساختمان افلا‌ک، طبقه 3، واحد 303 و مطب دوم در مطب دوم: شیراز، خیابان زند، نبش صورتگر، روبروی بیمارستان شهید فقیهی، ساختمان کیمیا، طبقه پنجم می باشد.

دکتر رشته احمدی در زمینه های جراحی زیبایی بینی در شیراز، جراحی انحراف بینی (سپتوپلاستی)، آندوسکوپی سینوس، جراحی شکستگی بینی و … مراجعه کننده می پذیرند. برای تماس با مطب دکتر رشته احمدی می توانید با شماره 09173115981 و 07132339217 تماس بگیرید. همچنین در صورت نیاز می توانید به صفحه اینستاگرام درج شده در ابتدای پروفایل ایشان در وب سایت نیاز مشاغل مراجعه کنید.

با کمک دکمه دریافت نوبت، که در این صفحه وجود دارد این امکان برای شما کاربران عزیز فراهم شده است که از به صورت آنلاین و تلفنی نوبت دریافت کنید. همچنین با کمک دکمه مشاوره آنلاین، می توانید از طریق واتساپ با مطب دکتر سید محمد کاظم رشته احمدی در ارتباط بوده و مشاوره دریافت نمایید.

 

جراحی بینی

متخصص گوش و حلق و بینی در چه زمینه‌ای تخصص دارد؟

 

بیماری‌های گوش:

در صورت وجود اختلال یا مشکل در گوش مانند عفونت گوش، وزوز گوش، درد یا اختلالاتی که تعادل را تحت تأثیر قرار می‌دهد، باید به متخصص گوش و حلق و بینی مراجعه کرد. این متخصصان می‌توانند اختلالات مادرزادی مربوط به گوش را هم درمان کنند.

بیماری‌های بینی:

مشکلات مربوط به بینی، حفره‌های بینی و سینوس‌ها توسط متخصص گوش و حلق و بینی تشخیص داده و درمان می‌شود. این دسته از بیماری‌ها روی تنفس، حس بویایی و شرایط فیزیکی تأثیر می‌گذارند.

بیماری‌های گلو:

گاهی اختلالات و بیماری‌های مربوط به گلو روی گفتار، غذا‌خوردن، بلع و هضم غذا تأثیر می‌گذارند. برای تشخیص و درمان چنین اختلالاتی باید به متخصص گوش و حلق و بینی مراجعه کرد.

بیماری‌های سر و گردن:

این متخصصان در مدیریت و درمان بیماری‌هایی مانند تومورها، تروما و بدشکلی سر و گردن تخصص دارند. جراحی‌های زیبایی و ترمیمی مربوط به این ناحیه هم توسط متخصصان گوش و حلق و بینی انجام می‌شود. زمانی که اعصاب سر و گردن آسیب ببیند، ممکن است بینایی، بویایی، شنوایی و حرکات صورت تحت أاثیر این اختلال قرار بگیرند. این پزشک برای درمان و مدیریت چنین بیماری‌هایی آموزش‌دیده است.

 

جراح گوش و حلق و بینی

با دیدن چه علائمی به متخصص گوش و حلق و بینی مراجعه کنیم؟

در ادامه به 8 مورد معمول اشاره می‌کنیم که متخصص گوش و حلق و بینی آن‌ها را درمان می‌کند.

عفونت مزمن گوش

این بیماری بیشتر در کودکان 6 ماهه تا دو ساله دیده می‌شود و بسیار شایع است که به علت اندازه و شکل گوش آن‌هاست. معمولا عفونت مزمن گوش به علت بیماری‌های دیگر مانند سرماخوردگی، انفلوانزا و بیماری‌هایی که باعث احتقان می‌شوند، ایجاد می‌شود. عفونت گوش علائمی چون درد، تب و سنگینی سر و عدم توانایی حفظ تعادل دارد. اگر این بیماری در سنین پایین به دفعات اتفاق بیفتد می‌تواند بر شنوایی و توانایی صحبت‌کردن کودک اثر بگذارد. متخصص گوش و حلق و بینی این بیماری را درمان می‌کند.

سرگیجه

حفظ تعادل و ثبات در ایستادن و راه‌رفتن، نیازمند همکاری اعضای مختلفی در بدن است که گوش داخلی یکی از آن‌هاست. بسیاری از افرادی که دچار سرگیجه می‌شوند، این حالت را به علت سریع بلندشدن، میگرن و استفاده از برخی داروها تجربه می‌کنند. اما ممکن است برخی بیماری‌های گوش، منجر به سرگیجه و اختلال در راه‌رفتن شود. یکی از این حالت‌ها جدا شدن کریستال‌های کلسیم گوش از جای خود است که باید توسط متخصص گوش و حلق و بینی درمان شود تا سرگیجه برطرف شود.

زنگ خوردن در گوش

این حالت را خیلی از ما در روزهای عادی زندگی خود تجربه کرده‌ایم. هنگامی که احساس می‌کنیم چیزی در گوش ما وجود دارد و سوت می‌کشد یا زنگ می‌زند. این حالت هیچ منبع تولیدکننده‌ی صوتی ندارد و فقط این صدا در گوش به طور مکرر شنیده‌می‌شود. گاهی این صدا بیشتر از 5 دقیقه طول می‌کشد و بیشتر از یک بار در هفته اتفاق می‌افتد. به این حالت تینیتوس گفته‌می‌شود.

آبریزش مزمن بینی

هنگامی که یک شخص به التهاب سینوزیت‌ دچار می‌شود، آبریزش دارد و معمولا موکوس خارج‌شده از بینی، تغییر رنگ‌ داده‌است. همچنین اطراف چشم‌ها و بینی دردناک است. سینوزیت مزمن خود را با آبریزش مزمن نشان می‌دهد و معمولا بیشتر از سه ماه ادامه‌دار است. همچنین به درمان‌های متنوع پاسخ نمی‌دهد. 

5/5 - (2 امتیاز)
نیاز مشاغل

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دکتر سید محمد کاظم رشته احمدی | متخصص گوش و حلق و بینی در شیراز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *