نیاز مشاغل، برترین سامانه ثبت آگهی و تبلیغات مشاغل در کشور
نیاز مشاغل، برترین سامانه ثبت آگهی و تبلیغات مشاغل در کشور

توضیحات آگهی

تجهیزات نظافتی و صنعتی پاکیاب | جاروبرقی مبل شویی در امام شهر فارس

تجهیزات نظافتی و صنعتی پاکیاب | جاروبرقی مبل شویی در امام شهر فارس به شما عزیزان خدمات خود را ارائه میدهد برای آشنایی با این مجموعه با سایت نیاز مشاغل همراه باشید.

نیاز مشاغل برترین بانک اطلاعات مشاغل و اصناف در کشور

دستگاه مبل شویی ، جاروبرقی مبل شویی

پاکیاب ارائه کننده بهترین و با کیفیت ترین محصولات نظافتی و صنعتی از جمله جاروبرقی صنعتی ، جاروبرقی نیمه صنعتی ، دستگاه مبل شویی ، جاروبرقی مبل شویی ، قطعات و متعلقات کامل مبل شویی و جاروبرقی های صنعتی و…. می باشد..

جهت کسب اطلاعات و استعلام قیمت با تلفن های ما تماس حاصل فرمایید.

ارسال به سراسر کشور

اطلاعات تماس با تجهیزات نظافتی و صنعتی پاکیاب | جاروبرقی مبل شویی در امام شهر فارس

 

تماس : ۰۹۰۱۱۹۰۱۰۵۳

آدرس: تهران خیابان جمهوری ساختمان آلومینیم طبقه 9 شمالی واحد 919

ساعت کاری: 8 الی 18

هنگام مراجعه و تماس تلفنی بگویید شما را در نیاز مشاغل دیده ایم

 


دستگاه مبل شور و موکت شوی

دستگاه مبل شور آنا یک دستگاه نظافتی تخصصی با عملکردی عالی جهت شستشو و خشک کردن سطوح انواع مبل و صندلی ، موکت و پرده می باشد . همچنین میتوان از این دستگاه به خوبی جهت شستشو و نظافت سطوح کاشی و سرامیک و پله ها نیز از این دستگاه ها استفاده نمود.

این دستگاه آب و مواد شوینده را بصورت کف بر روی سطوح اسپری کرده و آب کثیف حاصله را جمع آوری می‌نماید . دارای یک پمپ به منظور تولید کف با فشار بالا ، دو یا سه عدد موتور مکنده قدرتمند جهت مکش کف و آلودگی حاصل از تمیزکاری می‌باشد . این دستگاه در بازار با نام هایی همچون جاروبرقی مبل شور ، دستگاه مبل شویی سیار و دستگاه فرش شوی در محل معروف شده است .

 

جاروبرقی مبل شویی حرفه ای

دستگاه های مبل شویی حرفه ای برای تمیز کردن عمیق مبلمان، فرش و سایر اثاثیه روکش دار استفاده می شوند. آنها از آب ، مواد شوینده و مکش قدرتمند برای از بین بردن کثیفی، لکه ها و آلرژن ها استفاده می کنند. دستگاه های مبل شویی حرفه ای در دو نوع اصلی وجود دارند: مدل های پاشش – مکش و مدل های دریلی . مدل های پاشش – مکش از پمپ قدرتمندی برای پاشش آب و مواد شوینده به داخل اثاثیه استفاده می کنند و سپس کثیفی و آب کثیف را مکش می کنند. مدل های دریلی از برس چرخان برای شستشوی اثاثیه استفاده می کنند و سپس کثیفی را با جاروبرقی جمع آوری می‌کنند قیمت دستگاه مبل شویی حرفه ای بنا بر ویژگی ها و امکانات آن متفاوت است .

 

جاروبرقی مبل شویی خانگی

دستگاه های مبل شویی خانگی همانند دستگاه مبل شویی صنعتی بوده و از نظر موتور مکنده و پمپ همانند مبل شور های صنعتی می‌باشند ولی در ابعاد کوچکتر برای تمیز کردن عمیق مبلمان، فرش و سایر اثاثیه روکش دار استفاده می شوند. در منزل استفاده می‌شوند. دستگاه مبل شویی خانگی آنا جهت کار در محیط منزل طراحی و تولید شده است و با قیمت مناسب کسانی است که احتیاج به شستشوی مکرر مبل ها در منزل دارند .

 

تجهیزات نظافتی و صنعتی پاکیاب | جاروبرقی مبل شویی در امام شهر فارس

لطفا نظر خودتان را ثبت کنید
نیاز مشاغل

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تجهیزات نظافتی و صنعتی پاکیاب | جاروبرقی مبل شویی در امام شهر فارس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *