نیاز مشاغل، برترین سامانه ثبت آگهی و تبلیغات مشاغل در کشور
نیاز مشاغل، برترین سامانه ثبت آگهی و تبلیغات مشاغل در کشور
خرید شال و روسری

چند نکته اساسی درباره خرید شال و روسری

چند نکته اساسی درباره خرید شال و روسری

یکی از نکات مهمی که در انتخاب و خرید شال و روسری مهم است توجه به رنگ پوست صورت است. پوست و رنگ آن ارتباط مستقیمی با هماهنگ بودن رنگ شال و زیبایی آن روی سر دارند پس حتما مهم است که رنگ شال با رنگ پوست صورت هماهنگی داشته باشد.

شال و روسری مناسب برای فصل گرما

سر نخوردن، راحت بودن، و عدم نیاز به مرتب کردن کدام عامل در خرید شال و روسری برای شما مهم است شال یا روسری های نخی زیر مجموعه ی پارچه های پنبه ای می باشد، بدلیل عبور دادن گرما از خود و خنک بودن ، مناسب ترین جنس شال یاروسری برای فصل گرماست.

رنگ شال و روسری

بهترین شال و روسری برای فصل زمستان

در فصل زمستان، بهترین راهنمای خرید شال و روسری این است که جنسی را انتخاب کنید تا بتواند از شما در برابر سرما محافظت کند و در عین حال خیلی سنگین نباشد. جنس نخی پاییزی، یکی از بهترین گزینه‌هایی است که لازم است حداقل یکی از آن را در کمد لباس خود داشته باشید. همچنین در روزهای سرد زمستانی از خرید شال و روسری پشمی استفاده کنید. پالت رنگی پاییز و زمستان تشکیل شده از برگ درختان است. رنگ‌هایی مانند خردلی، کرم، قهوه‌ای، زرشکی و نارنجی را در این فصل به شما پیشنهاد می‌کنیم.

طرح و رنگ روسری

بازار را که نگاه کنید پر است از طرح و رنگ‌هایی که انتخاب را برای شما دشوار می کند، اما یک نکته را همیشه به خاطر داشته باشید:

  • طرح های سنتی سن شما را بیشتر می کند.
  • طرح‌های شلوغ شما را چاق‌تر و طرح‌های تک رنگ و خلوت صورت شما را لاغرتر می‌کند.
  • طرح‌هایی که نقاشی‌های هندسی با زمینه‌های خالی و روشن هستند، مدرن‌ترند و شیک پوش‌ها حتماً این طرح‌ها را امتحان می کنند.
  • رنگ‌های سرد را برای تابستان و رنگ‌های گرم را برای فصل زمستان انتخاب کنید.
  • متناسب با مهمانی که می‌روید می توانید با دکوراسیون خانه خرید شال و روسری مناسب را انتخاب کنید.

طرح‌های روسری و شالتان را حتماً قبل از خرید با لباس هایتان ست کنید و یا اگر اهل هماهنگ کردن روسری و شالتان با لباس هایتان نیستید، حداقل در ذهنتان به این نکته توجه کنید که کدام لباس و یا مانتو مناسب با روسری و شال شماست.

جنس شال و روسری

جنس شال

شیک بودن در جمع برای همه خانم‌ها مهم است اگر جنس روسری شما براق و درخشنده باشد شما را در مهمانی‌های شبانه و مجالس زیباتر خواهد کرد، پارچه‌های نخی و شال های نازک و حریرکه بیشتر وقت‌ها به راحتی روی سر می ایستند، مناسب فضاهای بیرون نیستند.

خرید بر اساس رنگ پوست

برای خرید شال و روسری حتماً باید به رنگ پوست خود توجه کنید. چراکه شال و روسری کنار صورت شما قرار می‌گیرد و تاثیر مستقیمی بر زیبایی شما دارد. به طور کلی رنگ پوست به سه دسته کلی سرد، گرم و خنثی تقسیم می‌شود. اگر پوست سردی دارید، می‌بایست به سراغ رنگ‌های سرد مانند آبی، سبز، بنفش و ترکیبات آن بروید. اگر پوست گرمی دارید، در انتخاب شال و روسری، رنگ‌های گرمی مانند قرمز، نارنجی و زرد را برگزینید. همچنین اگر پوست شما خنثی است، می‌توانید از همه رنگ‌ها استفاده کنید، تنها کافی است آنها را تست کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *